Nehéz volt nem észrevenni a rajongók felháborodását, különösképpen a vadászgépek és a hasalás funkciójának visszatérése határozottan megosztotta a közösséget, mondta a DICE fejese. Troedsson elismerte, hogy nem is az a baj a visszatérő lehetőségekkel kapcsolatban, hogy vizuálisan a megfelelő minőségben kerüljenek képernyőre, hanem az, hogy ne csorbítsák a játék egyensúlyát.
A probléma megoldása fontos, mert ha azt vesszük, hogy természetes körülményeket akarnak megteremteni, akkor a hasaló mesterlövészek szinte láthatatlanok lennének az ellenség számára - mert pont ez a cél a valós harcászat terén is. Pont ez volt az egyik ok, amiért nem szerepelt a Bad Companyben, túl erőssé váltak a fű takarásában csendben lövöldöző mesterlövészek, akik bárhol lehettek, kilétük kétséges, a másik csapat játékosai pedig kellően frusztráltak lennének.
"Van megoldás már?" - tették fel a kérdést a CEO-nak. "Még nincs, de én egyáltalán nem vagyok a megfelelő ember arra, hogy válaszoljak erre a kérdésre" - zárta rövidre a beszélgetést Troedsson.
Egy játék fejlesztésekor, legyen az a Battlefield 3, számos problémába ütköznek a fejlesztők, hogy kellően kiegyensúlyozott online csatákat biztosítsanak a közösség számára. Biztosra vehetjük, hogy a DICE találni fog megoldást erre, elvégre csaknem 10 éves tapasztalatuk van már a militarista FPS-ek terén.
Holnap újabb gameplay jeleneteket kapunk a játékból, maradjatok velünk!
Amúgy amiben én leginkább reménykedem, hogy ugrálni nem lehet majd a játékban, vagy legalábbis a multiplayer-ben. A bunnyhoppoló vérpistiknek én zsigerből adnám az örökös bant bármely FPS-ben...
hát sajna a meccset elszúrtuk, mármint a magyar csapat... de ez azért várható volt. ha maradt még sör azzal megdobhatsz. :D
Engem a vadászgépek visszahozása jobban zavar, mert valós harci körülmények között vadászgépeket nem szoktak bevetni olyan környezetben ahol földi ütközet zajlik. A vadászgépeknek a legritkább esetben feladatuk földi célpontokat támadni, így teljesen értelmetlen berakni őket a játékba.
és amúgy igaz, a snipereket úgy kell elintézni, mint a videóban, AT-4-gyel xD
Akkor már ne legyen benne semmi, vagy max. kés meg kispisztoly azt cső!!
Az M16-os is ugyanúgy legyak mint egy mesterlövész.... max nem fogsz 40km/h-val összevissza futkorászni és magadalá dobálni a Medic-dobozt, mint a BF2-ben (jahh akkor már medic se legyen, mert mijenmááhogymagátgyógyítja CSALÁS)
, hanem meggondolod, hogy melyik fal mögül ugrasz ki eszeveszettül mint CoD multiban!
Lehet benne minden, hasalás, mesterlövész is, csak hozzák össze jól, de sz.tem ezt már úgyis eldöntötték, majd BETA-ban megsasoljuk!!
....amúgy a sniperes Server választót én is támogatom... :)
#5: van benne valami.. de nem veszik ki, mert kelleni fog a sok low codos taktikai noob-nak.
A másik meg, hogy kicsit nehezítsék a célzásukat is. Mozogjon az a célkereszt, mert a valóságban is még vissza tartott levegővel is remeg valamennyire az ember keze.
akinek nem tetszik lehet menni Codozni. de ha valaki ezt kipróbálja, és a Cod-al összehaonlítsa, na akkkor tuti csak ezzel akarja majd nyomatni. ;) nameg csak hogy tudják egyes szerencsétlen Gamerek, a lövészeket is át lehet verni, illetve kicselezni.
nem, a cél az, hogy egy minél kiegyensúlyozottabb és szórakoztatóbb játék készüljön és hogy frusztrációnak semmi keresnivalója ne legyen benne. mert mi történik, amikor egy játék frusztrál téged? nem játszod tovább. ennek pont az ellenkezője a cél.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.