A Naked Sky Entertaiment pályadesignere szerint a Maxis már javában dolgozik a Diablo-szériára hajazó Darkspore konzolos portjain. Tekintve, hogy a PC-s változat április megjelenése óta nem örvend túl nagy vásárló érdeklődésnek, a fejlesztők a jelek szerint bepróbálkoznak a konzolos platformok meghódításával.
Az érintettek közül senki nem kívánta kommentálni a felvetéseket - lehet, hogy várnak az EA hivatalos bejelentésével? Az ötlet adott volt, a koncepciót sem lehetetlen átültetni kontrollerekre, a cég számos játékát - köztük a The Sims 3-at is csak hónapok múltán alakították át Xbox 360-ra és PS3-ra, miért ne lenne ez lehetséges a Darkspore kapcsán is?
A Darkspore a Spore Engine-t használja, mely teret enged a bonyolult testreszabási lehetőségeknek, mely a játék lényegét adta, s mindezt az elődtől eltérően mászkálós, Diablo-szerű akció-RPG keretbe ágyazta a Maxis. Túl nagy volt a váltás, s beletört a bicskája? Tény, hogy az EA eddig kevés szót ejtett a konzolos változatokról, de nem zárjuk ki annak lehetőségét, hogy a jövőben ez változni fog.
Ez már nem az első ilyen jellegű hozzászólás a neten, amibe belebotlok. Nem tudom, hogy ki mennyire követi a Diablo 3-mal kapcsolatos híreket, változásokat, fejlesztéseket, de annyit elmondok, hogy teljesen más lesz, mint a 2. rész. Az alapok, mint a felülnézet, a szintlépés, az akció-orientáltság megmaradnak, míg a skillezés, a loot, a városok és sok ezer apró dolog jelentős változásokon megy keresztül.
Ennyi erővel minden FPS ugyanolyan, hisz mindegyikben csak a fegyvert látjuk a kezünkben és mind ugyanazokra a panelekre épülnek. De mégsem.
spore-hoz köze van?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.