Az Activision Publishing vezérigazgatójától, Eric Hirshbergtől hangzott el az első, nyilvános állásfoglalás a múlt heti hatalmas Modern Warfare 3 információ-szivárgás ügyében. Nagyon úgy tűnik, hogy a cég a kedvezőtlen helyzetre való tekintettel is próbál pozitívan hozzáállni a dolgokhoz.
"Bár biztosan nem szép dolog ellopni mások szellemi tulajdonát, és bizonyára kedvezőtlenül érint ha a tiédről van szó, valójában minden válaszlehetőség csupán annyi, mint citromot facsarni a limonádéba" - nyilatkozta a Joystiq magazinnak. S való igaz: nem sok jelentősége van az ellenállásnak, pláne, ha ez nem csorbítja a kiadó helyzetét.
Főleg azért is ilyen nyugodtak, mert a kiszivárgott információk közül nem minden pontos. Az Infinity Ward sebtében fellőtte az első teasereket is a játékból, hiszen a rajongók kedélyeit felkorbácsolták, ideje volt az ő szemükkel látni a világot, akik minden hírt izgatottan várnak. Az Activision ekkor felismerte a marketing erejét, s szeretett volna a vert helyzetből győztesen kilábalni: felrugták a Modern Warfare 3-mal kapcsolatos menetrendet és kijöttek a videókkal. A húzás bejött: több mint hárommillióan látták őket 48 óra alatt. Az előző játékaik - a Modern Wafare 2 és a Black Ops teasereit ugyanennyi idő alatt 61 és 89 ezren nézték meg, igaz, ekkor a hivatalos menetrendet követték.
Az Activision szerint, ha összadjuk a két utóbbi számot, és megszorozzuk hússzal akkor kapjuk meg a Modern Warfare 3 első videóinak megtekintési eredményét. "Tehát úgy gondolom, sikerült a válságot lehetőséggé kovácsolni" - tette hozzá Hirshberg.
A szivárgás nem pozitív dolog a kiadó számára, bár felhasználható arra, hogy tovább bővítsék a rajongói bázisukat. S ezért pirospontot érdemel Kotick csapata.
Amúgy láttátok már a Modern Warfare 3 frissen fellőtt honlapját?
Ugye itt most az első CoD-ra gondoltál??
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.