Az L.A. Noire nem okozza a régebbi Xbox 360-ok és PS3-ak túlmelegedését - derült ki a Rockstar Games legfrissebb nyilatkozatából, ami igen furcsa, tekintve hogy a játékos tapasztalatok ezt máshogy látják. A fejlesztők ilyen-olyan lapok megtévesztő cikkeire hivatkoztak, szerintük jelen formában ezen állítások nem igazak, vagy csupán a konzolok elenyésző százalékánál okozhatnak fejfájást.
A Sony az Edge magazin állítása mellett állt ki, mivel a Team Bondi detektívjátékánál fellépő túlmelegedés és az ebből fakadó fagyások nem PS3-specifikusak, előfordulhatnak a rivális konzolján is. Az MCV szóvivője elmondta: "az L.A. Noire esetében csak nagyon kis számú Xbox 360 tulaj számolt be fagyásokról. Küldtünk már ki tippeket a hiba elhárítása végett a support oldalunkon, ám nagyon kevés embert érint, minden más játék esetében is előfordulhat.".
Hozzátette: "Az L.A. Noire nem okozza az Xbox 360 és PS3 konzolhoz fűződő hibajelenségeket. Elkötelezettek vagyunk minden probléma megoldására, ha bárki hasonló hibát tapasztal, kérjük forduljon a műszaki támogatást nyújtó szervek felé."
Hozzá kell tennünk, hogy a Gamekapocs hamarosan megjelenő tesztje is az xboxos verzió alapján készült, viszont több ízben mi is tapasztaltunk fagyásokat. Nektek volt hasonló, kínos élmény a játékkal kapcsolatban?
Én Ps3 tulaj vagyok és MAXIMÁLISAN meg vagyok elégedve vele! Szerintem a ps3 a legjobb játékok terén. Szerinted meg nem. Ennyi. Ezen veszekedni, szánalmas és kiábrándító!
Az otthoni gépem is van, hogy napokig meg 24 órában (nem torrent, 1GB-os mobil-netem van :))). De pl. a Crysis2-őt úgy játszottam az egyik hétvégén, hogy péntek este (kb. 20-21 órától) szombat este 22-23 ig egyfolytában fagyás nélkül, az több, mint 24 óra! Nincs extra hűtésem, HP heat-pipeos alaplap, gyári HP hűtő, alig forog és egy gyári 5770-es szintén semmi hanggal, egyedül a táp lett kicserélve egy thermaltake fél passzív tápra, mert a hp eredeti 300w-osa kevés a vga-nak :) XP-vel anno fél évente ha egyszer kivágott egy játék, a másfél éve felrakott w7 meg meg még egyszer sem. "Kék-halálom" soha nem is volt, pedig én is fejlesztgetek és masszívan d3d és opengl-ezek... Ha rendesen össze van rakva a géped és nem raksz fel minden szart (pl. nincs állandó neted, azt ugyanis a laptopon használom (igaz az is csak mobil net :), így nincs semmi szar vírusirtód sem ami csak szétcseszi a rendszert) akkor ez a normális működése a gépnek! Játék gépet használj játékra és ne netezz, meg rakj fel minden szart rá, arra legyen egy olcsó szar 2 Ghz-es p4celeron-od vagy egy laptopod ! :)))
Az összes konzol pont ezért úgy szar ahogy van, nincs rendesen idő rászánva a tervezésre, megy a pénz-hajhászat, és saját hülye kicsinyes problémáikkal küzdenek állandóan. Ha pl. nem olyan szűk látókörűek az ms-nél és a sunyinál és csak 2x (ne adjisten 3-4x) annyi ramot pakoltak volna a gépbe, szó nem lenne még évekig új generációról. Vagy pl. jobban ráment volna az nvidia és az amd a gpgpu-ra amire most kezdenek rájönni nagy okosan, az intel meg már rég le is állított egy amúgy létező és működő prototípussal rendelkező ígéretes projektet... :) A cell 7 magjával nagyon is ki lehetett volna használni és nem ücsörögne játék közben 3 mag thread nélkül árván, mondván nincs mit csinálnia :) Az megint más, hogy az intel magához mérten gpu-ban jó szart is csinált, még ha maga az elgondolás hatalmas is volt, csak a kivitelezés volt (már megint) szar: igma, lol! :)))
A Red Dead Redemption-ból ítélve nem sok esélyt látok arra hogy ez is jönne PC-re. Mondjuk azt hiszem hogy volt hír róla, hogy a R* dx11-es fejlesztőket keres valami projecthez.
Persze az ÚJ Xboxnál már a CPU-t és a GPU-t keresztezték
A régi Xboxok voltak szarok, és túlmelegedtek, és kipattant általában a GPU, mert nem volt elég hely a DVD meghajtó alatt, ahhoz hogy korrekt hűtés legyen. A régi Xboxokban a CPU-nak 3 vagy akár 4 szer nagyobb borda jutott, míg mivel a GPU a DVD ROM alatt helyezkedett el, így annak igen vékony borda jutott. Ezért pattant le az alaplapról sokszor a GPU a foglalatból. Tehát ez egyértelműen egy konstruációs hiba volt az MS részéről. Ilyet a PS3-nál nem találsz, legalábbis a FAT modellekben.
A másik a PS3-ban bent van a tápegység is, mi lett volna a régi boxokkal ha még a tápot megkapják??? Sültszalonna!
A PS3 FAT-ben egy marha nagy ventillátor megy, nagyobb mint a Blu-ray meghajtó, ezért viszonylag csendes gép. Alacsonyabb fordulatszámon is jobban hűt, mint az Xbox ventik (mert ott kettő van számszerűleg).
Persze az Xboxnál már a CPU-t és a GPU-t keresztezték, és mindezt nem a DVD meghajtó alá pakolták, hanem a gép alsó részére, ahol barázdák vannak, a szabad hőáramlás miatt. Ezzel nemcsak javították a hűtést, de a rendszerben keletkező összes hő nem megy át az egész rendszeren, hanem azonnal a levegőbe jut.
Az Xbox 360 Slim-nek talán jobb a hűtése, arra nem panaszkodnak a felhasználók annyit.
KenyeresB: Nekem már kicsit elment a kedvem az RDR-től 5-6 teszt és majd 1 órányi vdeózás után. Masszív 8.5 - 9 es játék.
Úgyhogy igen fagy a pc is rendesen néha, de nálam több mint tíz éves palyafutásom alatt egy kezemen meg tudnám számolni a kékhalálok számát!
A lényeg: szerintem általában a game fagy le!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.