Az Electronic Arts talán nem ismerte fel idejében a mobiljátékokban és a közösségi oldalakon futó próbálkozásokban a lehetőséget, s minden eddigi próbálkozásuk kudarcba fulladt.
"A nyereség teljesen csökkent, mígnem abszolút negatív irányba ment el" - hangsúlyozta kezdőbeszédében Riccitello, a Haas üzleti iskola hallgatóinak számára. "A pénzügyesek azt mondják, nem sikerült elég jól, ám mi jó diák módjára tanulunk a saját kudarcunkból, ez régebben is arra ösztökélt minket, hogy jobb stratégiát állítsunk fel. Hisszük azt, hogy elsőként teljesen újragondoljuk az előző stratégiánkat, amit ugyan tökéletesen kiviteleztünk, de soha nem működött."
A vezérigazgató elmondta, hogy az okostelefonok, a szociális hálózatok és az iPad "hihetetlen változásokat" okozott a közelmúltban. Nyilvánvalóvá vált, hogy önálló platformként forrták ki magukat, amit illendő lett volna megkülönböztetett figyelemmel kísérni. Az EA nagy pesszimizmussal szembesült, amikor megpróbált észbe kapni ebben a pénzügyi zavarban.
"Tudjuk, hogy nehéz lesz, de még nem tudjuk, mennyire. Három nehéz döntést kell hoznom, miközben a sajtó és a pénzügyi elemzők őrültnek neveznek bennünket. A megszorítások jót tettek, de a digitális befektetésnek nem csak egy jó ötletnek kell lennie." Az EA tehát biztosra szeretne menni.
Az ügyvezető elismerte, hogy a csatát még nem nyerték meg, még mindig nagyon sok a tennivaló, és ez még mindig rengeteg pénzbe kerül.
Egy dologtól félek csupán, hogy azért, hogy az amúgy rohadtul borzalmas mobilos és Ipad (wtf, egy hordozható digitális jegyzettömb) játékokért cserébe az EA feláldozza a játékok szavatosságát (azt az 1-2 óra játékidőt is csökkenti), a játék árát növeli, majd 3-szor annyi DLC-t fognak kiadni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.