Már egy hónapja boltokban van a Mortal Kombat kilencedik része, ám a NetherRealm még most is kidobott egy fejlesztői naplót a játékhoz. A vérgőzös bunyós cím egyik legkedveltebb szegmenséről, a kivégzések mikéntjéről és hogyanjáról hullik le most a lepel. Tuti, hogy kíváncsiak vagytok rá!
Minden a tervezőasztalon kezdődött, egyszerű pálcikaemberes rajzok formájában, az animált rajzok lassan életre keltek, mígnem elérték végleges, csontrepesztő, vérfröcsögős formájukat. Emlékezzen mindenki erre, hogy mennyi fáradságos munkájába telt a NetherRealmnek ez, miközben izzadt tenyérrel igyekszünk betanulni a fatalitykhez szükséges kombinációkat. Profi munka!
Nekem is nagyon tetszik ez a része az MK-nak, bár én vagyok annyira fanatikus rajongó, hogy mindegyik részt kipörgettem mindenféle konzolon. Mondjuk az nem tetszik, hogy bizonyos dolgok csak PS3-on vannak a játékban, valamint, hogy már a kijövetelkor is csak Reedem kóddal lehet az old school alternate ruhákat kinyitni és az ahhoz tartozó kivégzések is csak akkor nyílnak meg... :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.