E3 2011: Tízmilliót hozott az Infinity Blade

  • Írta: fojesz
  • 2011. június 10.
  • Biznisz
Link másolása
Az Epic Games által kiadott Infinity Blade bebizonyította: iPhone-ra is lehet olyan játékokat kiadni, mint a kézikonzolokra, és ebben az Unreal Engine is a támogatására volt szerencsére. Úgy látszik, a játékosok ezt maguk is aláírták: az Infinity Blade tízmillió dollárt kaszált.

A Shadow Complexet is jegyző Chair Entertainment öt hónapig fejlesztette az Infinity Blade-et, a játék hat hónapja jelent meg, s azóta 10 millió dollárt hozott az Epic Games konyhájára - ezt maga a kiadó jelentette be az E3 alatt. A játék nem csak iPhone-ra, de iPod Touchra és iPadre is megjelent, napjaink egyik legigényesebb okostelefonos címe ez.

Az Infinity Blade alatt az Unreal Engine 3 fut, annak idején az Epic szinte letaglózta a közönséget, hogy ilyen látványt volt képes átültetni a telefonokra. Maga a játék egyébként egy középkori fantasy körítést kapott, a kardozós címben egy kastélyban kellett előrehaladni, és sorra felszelni az elénk álló ellenfeleket, miközben a karakterünk folyamatosan fejlődött. A decemberi megjelenés óta két nagyobb frissítés is letölthetővé vált hozzá.

3.
3.
bsg09
Mennyibe került a fejlesztés?
2.
2.
Blyan000
Csak ehhez kellene wp7 alá is iPhone-nak megfelelő (3gs vagy 4)grafikai teljesítmény, ami azért erősen hibádzik.
1.
1.
HerodPK
na ilyen szintu gamékat varnék a win phonéra is.....
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...