Az Electronic Arts számtalan úton, változatos trükkökkel próbálja rávenni a játékosokat a játékvásárlásra, az Online Pass révén csak azok multizhatnak mindennemű többletköltség nélkül, akik vadi új játékot vesznek, az újonnan elindított Origin szolgáltatás pedig a Steam konkurenciája, az EA így szeretné magához csalni a digitális vásárlókat.
A kiadó azonban a jövőben még tovább lépne, ezt az EA Sports marketinges alelnöke, Chris Erb árulta el a Forbes magazinnak. A sportjátékokkal foglalkozó részleg saját üzletlánc indítását tervezi, amely azt a célt szolgálja, hogy az újoncokat is megismertesse a legújabb FIFA-val és Madden NFL-lel - az üzletekben a tervek szerint nem csak meg lehet venni az aktuális slágercímeket, de a látogatók ki is próbálhatják majd azokat.
Az első üzlet idén ősszel, nagyjából a Madden NFL 12-vel és a FIFA 12-vel együtt rajtol el, mégpedig az észak-karolinai Charlotte városának repterén. A lánc a tervek szerint folyamatosan bővülne majd: a kiadó abban bízik, hogy jövőre legalább három másik boltot nyithat meg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.