A Game Informer birtokába jutott információk egyenesen a Half-Life széria kiadási ütemtervéről szólnak, s egyben megerősítenek olyan, emberek millióit foglalkoztató híreszteléseket, melyek arról szólnak, hogy miért is késik olyan sokat a Half-Life 2: Episode Three.
Kezdődött minden azzal, hogy egy ryuuk nevű felhasználó kitett egy figyelemreméltó posztot a Steam fórumára, mely szerint a Lambda Generation fanoldal azt állítja, hogy hozzáférhettek a Valve programozójának, Mike Dussault munkaasztalához, aki már pont egy éve teljesít szolgálatot a stúdiónál.
Dussault azt állította, hogy azért nem jön az Episode 3, mivel a Valve 2007 végén, az Episode Two megjelenése után szakított az epizódikus megjelenési ütemtervvel. Az úriember egyébként igen közel ül a tűzhöz, ő volt a technikai tanácsadója a törölt HL-címnek, valamint 2008 és 2010 között kidolgozott egy olyan scriptrendszert, amit majd a folytatásban - a Half-Life 3-ban fognak felhasználni.
A Steam fórumáról a hozzászólást szinte azonnal törölték, ryuukot bannolták is, ami szokatlanul erős reváns egy pletykaszagú történet ismertetése miatt, így sokan már összeesküvés-elméleteket generálnak - teljes joggal. Ha a kiszivárgott tudnivalók igazak, akkor bizony a felhasználó megsértette az oldal szabályzatát, s ezzel elismerte a Valve, hogy van a dologban valami.
A korábbi pletykák szerint az Arx Fatalisről és a Dark Messiahról elhíresült Arkane Studios - ami már egyébként a Valve része - is dolgozik a következő epizódokon, ilyen-olyan conceptek is napvilágot láttak már belőle. A Valve több ízben is megerősítette, hogy hegeszti a Half-Life sorozat következő darabját, de szinte semmit nem hajlandó róla elárulni.
Update! Közben maga Doug Lombardi cáfolta a híreszteléseket, miszerint ez a Dussault úr élő személy lenne. Minden kitaláció! Kár. Kedves Valve, igazán időszerű lenne némi konkrétum!
"Duke Nukem forever:
-------------------------------
Kellenek jó beszólások, csajok és pörgős játékmenet...
vége."
Aztán ott volt még egy 13 éves balfék szerencsétlenkedő banda össze-vissza tákolt trágya munkája, amiből állítólag a Gearbox alig használt fel valamit (még az is csoda, hogy ennyit kihoztak belőle)...
Ellenben a HL3, hoz van egy tuningolt motor (azért ha nem is naprakészen gyönyörű, de a Portal 2 így is százszor szebb és kidolgozottabb a DNF-nél), egy tehetséges fejlesztő banda akik az elejétől kezdve "ilyesmiket" csinálnak és számtalanszor bizonyították rátermettségüket. Arról nem is beszélve, hogy Gabe Newell is inkább a minőségre törekvésről, mint a határidők szigorú betartásáról lenne híres. Szóval kiadják, ha kész lesz, de akkor nagyon ott lesz és tudjátok mit ? Ha "csak" a 2004-es HL2 színvonalát hozza akkor is 1000x jobb, szebb, tartalmasabb, kidolgozottabb, élvezetesebb játék lesz, mint a DNF aminek az elődjével is szívesebben játszok Dosbox alól, mert sokkal élvezetesebb játék, még ha csúnyább is, de semmiképp sem primitívebb ! :(((
Nem bízzák a véletlenre a fejlesztést. Addig egy képkockát sem látunk majd a játékból, amíg tökéletesre nem csiszolják ;)
Mondjuk kiváncsi leszek majd a sztorira, hogy hogy hozzák össze, mert ugye az EP2 végén beszéltek valami hajóról, ha jól emlékszem Aurora Borealis de nem biztos. Hogy azon a hajón van valami nagy titok. Na majd kiváncsi leszek.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.