Mi sem voltunk elragadtatva a legenda visszatérésétől, a Duke Nukem Forever habár magán hordozza a retro feelinget, a modern technológiák korában ez már édeskevés az üdvösséghez. A kritikusok számos negatív véleménnyel illették - teljesen jogosan.
A Redner Group felel a játék PR-anyagaiért, meg úgy általában a 2K egyéb címeinek marketingjében is közreműködik. A lehúzó kritikák miatt most azzal fenyegetőzött Twitter-csatornáján, hogy feketelistára küldi azokat az újságírókat, akik elhamarkodottan, méregből írták meg a cikküket, s ezzel túl kevés pontot adtak a DNF-re.
"Sokan túl messzire mentek a tesztekkel, át fogjuk nézni, hogy ki fog kapni legközelebb játékot az elhamarkodott lehúzások alapján!"
E két mondat kiütötte a biztosítékot a szaksajtónál, mely alapján a Render Group nyilvánosan megbélyegezte a rossz pontokat adó magazinokat, hiszen szerintük a legtöbb rossz vélemény csupán méregből íródott. Ez nagyon nincs így, a cég később bocsánatot kért a kiszólásaiért e-mailek és Twitter-üzenetek formájában. Ők csupán "tiszta érzelmek hatására" kommentálták az eseményeket és ez nem tükrözi a kiadó véleményét.
Szánalmas, nagyon.
A 2K Games azóta megerősítette, hogy megszakította kapcsolatát a PR-ügynökséggel, hiszen "nem képviselik termékeiket" megfelelő módon, és nem tűrik a Redner Group kiszólásait. Helyesen cselekedtek.
Nem kell szentírásnak venni azért ezeket a kritikákat, néha jó meghallgatni, tájékozódni, több tesztet meglesni, véleményeket meghallgatni, de nem FELTÉTLENÜL azt írják HA jó akkor jót ír, ha szar akkor azt...
vagyis hát nem biztos hogy mindig de az esetek túlnyomó többségében.
Szóval: Mi az értelme egy játéknak? A szórakoztatás. Ha valaki csak azért szórakozik a DNF-el mert "fanboy" akkor is szórakozik..
Én jól szórakoztam a játékkal, végig is vittem hamar.
Nincs értelme egymást szarozni. Van akinek tetszik, van akinek nem, fogadjuk el, nem vagyunk egyformák és ez így van jól.
Az emberben mindig és minden téren benne van, hogy a saját szemléletét ráerőszakolja egy másikra. Aki egy cseppet értelmes, az elfogadja, hogy más embernek is lehet véleménye...
Elolvasgatva a dolgokat érdekes volt az, hogy egy kritikus korrektebb értékelést ad, mint egy játékos. Micsoda marhaság ez????? Ha ő azt mondja, hogy a crysis 2 jobb mint a DNF, akkor én azt mondom, hogy nem. Kinek van igaza? Hát számára neki, számomra nekem...
Egyébként tegyem hozzá, hogy manapság mocskos xar játékok vannak a piacon.
Szerintem. 22" monitoromon nem a crysis 2 szaladgál full grafikán, hanem a jagged alliance 2. Meer engem az szórakoztat. Remélem érti mindenki mire akartam kilyukadni. Pieceee
http://www.gamespot.com/pc/action/duke-nukem-forever/video/6319706/duke-nukem-forever-video-review?tag=summary%3Bwatch-review
Most meg itt van ez a kupac nem is tudom mi... Technikailag egy borzalom, digitális szemét, design terén csapnivaló, a játékélmény meg inkább frusztráló, mint szórakoztató.
De nézzük is mi a bajom:
-Poénok, ugyanazok, mint 1996-ban vagy újak, de azok is nagy részt elfáradtak, laposak, kevés igazán eredeti van.
-Design: ronda életlen, elmosott texturák, kidolgozatlan alacsony poligonszámú modellek, darabos animáció, ötlettelen pályatervezés. Nem lehet szó nélkül elsiklani mellettük! De nem is ez a fő probléma. A design az összhatásról szól, ahogy az előbb felsorolt dolgok következtében az egész kinéz. Ellenpélda: hiába baromi "primitív" pl. a Minecraft, a design nagyon ügyesen el lett találva így van neki egy bája, ami többnyire megfogja az embert, ellenben a DNF-el ami taszít!
-Játékmenet: elméletileg ugyanaz, mint az 1996-os (szerintem meg sokkal rosszabb !) ami 2011-ben már amúgy sem működ(ne/ik), azzal a kis extrával megtoldva, hogy itt rosszabbak a fegyverek, kisebb az írtás élménye, az ellenségek AI-e ostobább. Az egész játék egy rohanó infantilis kapkodás a fejlesztők részéről. Nem attól lesz pörgős egy játék, hogy fél percenként változik az FPS, Aracade autózás, Scriptelt ágyús lövöldözés. Mire beleszoknék az egyik játékmódba már vége is, vagy baromi hosszan nyújtja, hogy már-már a hajam tépem annyira unom... Egyáltalán nem pörgős, inkább eszetlen kapkodás az egész, nagyon nem mindegy.
-Folyamatosan egy görcsös erőlködést érzek, ahelyett, hogy kikapcsolódva szórakoznék... Pontosan azt, hogy az összes úgymond """sallang""" (csajok, erotika, beszólások, poénok) mind azért lenne, hogy takarja az amúgy nagyon silány játékot. A DN3D-nél ezek mind-mind csak extrák voltak egy amúgy akkor nagyon jónak számító játék mellett.
-Ha eltekintek a csajoktól, beszólásoktól és a szerintem egyáltalán nem létező "Duke életérzéstől", nem marad semmi, semmi értékelhető !
Igen, lehet, hogy kicsit nagyok voltak az elvárások, de ha az elődöt és a hype-ot nézzük akkor jogosan várhatott volna az ember egy Bulletstorm klónt akár csúnyább, de nem ilyen randa köntösben, elvégre egy AAA címről, egy legenda újjászületéséről van szó!
A 12 évről meg annyit, hogy 2-3 év tényleges fejlesztés van benne és ha a Gearbox azt nyilatkozta (márpedig azt mondta), hogy szinte elölről kellett kezdeni mindent akkor a Borderlands-ban licencelt (tehát van licencük és ismerik) Unreal3-at is használhatták volna, megvolt rá a lehetőség és akkor ennyi idő elég lett volna egy közepesen jó játék kivitelezéséhez.
Lehet "fanboy"-oskodni, meg utálni azokat akik hozzám hasonlóan nincsenek megelégedve, de akkor is úgy fogom érezni magam, mint a szerencsétlen hülye gyerek akinek megmutatják a boltban, hogy "nézd kis köcsög, itt a szuper lézergiroszkópos, terraformálós, transzponderes, fluxuskondezátoros, fáziseltolásos, fézerkompenzációs, attommeghajtású távirányítós autó, de te lóf@szt kapsz ilyet, nesze fakocka galacsinból gyúrva"...
Hát köszönöm szépen nem kérem! De akkor ne én, mi, kritikusok legyünk már a hülyék, mert kvázi átvertek a palánkon és nem fogjuk be a pofánkat !!! >:E
Hát én elárulom kinek, rengeteg játékosnak akik megvették sok-sok pénzért, na ők hőböröghetnek, ássák el magukat!!!
Amúgy meg fizetni kell, mint LA- noire, gamespoton kihelyezett reklámok után nem is kapott rossz értékelést, pedig nem egy nagy szám technikailag az se sőt...
Az a baj, hogy túlságosan nagy volt a hype a játék körül. Aztán jött a pofára esés. Ezt a játékot szerintem azok tudják igazán értékelni, akik anno jót szórakoztak Duke kalandjain.
Sokkal jobban jártak volna, ha becélozzák a budget kategóriát 2-3 ezer forint környékén. Akkor már rá lehetne fogni, hogy ennyiért megérte.
#9: Senki nem várt Crysis 2 szintű grafikát, de a Half Life 2 szintű külső azért kicsit talán túlzás. Félreértés ne essék, eszem ágában sincs leszólni a Half Life 2-t, pöpecül nézett ki a maga idejében (tartalmában meg most is csúcs), de azóta igen sok év eltelt.
Ami pedig a pontot illeti... ilyen pontot inkább ne rakjanak a sztori végére. Ezzel csak lerombolják a felépített legendát. Ez kábé olyan, mint mikor egy sportlegenda visszatér, hogy megmutassa a fiataloknak hogyan is játszák az adott játékot, aztán feltörlik vele a padlót.
Ha jól tudom 2008-9 körül kezték el késziteni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.