A Naughty Dog vezető designere, Richard Lemarchand elmondta: már szinte azelőtt elkezdtek dolgozni az Uncharted 3 többjátékos részén, hogy egyáltalán a második epizód megjelent volna. Ebben az időszakban persze még nem a konkrét fejlesztés indult el, főként csak ötleteltek az új pályákon, s az új cooperative és kompetitív játékmódokon.
"Betettünk egy rakás testreszabható tartalmat. Többek között testreszabható karaktereket, szimbólumokat, amiket a klánok használhatnak, s megjelennek játék közben is, illetve egy többszintes fejleszthetőségi rendszert, amiből a játékosok in-game pénzzel vásárolhatnak, s némi előnyt szerezhetnek a többiekkel szemben" - mondta Lemarchand.
Az úriember még hozzátette, hogy az Uncharted 2 többjátékos része nagy siker volt, főként ha azt nézzük, hogy a cég nem készített előtte multiplayer játékot 5 évig. A rajongói tábor kitartó, így van mire építeniük a harmadik epizóddal.
Egészen annyira régen, hogy a fejlesztők elmondása szerint már a második rész befejezése után rögtön ez volt az első, aminek nekiálltak. Új ötletek, több tartalom - röviden így szeretnék megfogni azt a rajongói bázist, amit sikerült kialakítani a második résszel, s ami még mindig tartja magát.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.