A Warner két részre bontotta a Harry Potter-könyvek utolsó fejezetének feldolgozását, s bár ennek a filmrajongók talán örülnek, a játékosoknak nincs miért bizakodniuk: az első rész borzasztóan sikerült, a fejlesztőknek nagyon össze kellett kapniuk magukat, hogy a megjelenés óta eltelt rövid idő alatt épkézláb játékot faragjanak a valószínűleg már korábban megkezdett folytatásból.
A Harry Potter and the Deathly Hallows első része kinectes nyitócím volt, ám a mozgásérzékelős kamera beépítése nem csak, hogy nem mentette meg a játékot, de talán még rontott is azon. Az EA Bright Light valószínűleg éppen ezért döntött úgy, hogy inkább nem tökölnek a Kinecttel, megpróbálnak másra koncentrálni, hátha lesz belőle valami.
A játék producere, Gary Napper a Joystiqnak adott interjúban árulta el, hogy "szeretnének inkább a játékmenet magvára koncentrálni, hogy minél közelebb hozhassák a film atmoszféráját". Napper szerint a Kinect miatt feleslegesen pazarolták volna a rövid fejlesztési időt, ezért gondolták meg magukat, és hagyták az egészet a fenébe.
Az új játék egyébként július 15-én kerül boltokba, PC-re, PS3-ra, Xbox 360-ra, Wii-re és DS-re várható a megjelenés - a film egyébként szintén aznap érkezik hazánkba, miután a Warner Bros. úgy döntött, hogy az óriási kalózkodás miatt a világpremierhez képest csak később engedi játszatni a magyar mozikban a filmjeit.
szerintem 85-90% hibamentes tökéletes működést produkál, ami ha azt vesszük egyedülálló, mert se a move se a nintendo wii nincs vele egy súlycsoportba, akkor nem rossz
Eleve az összes HP játék semmit se ér, és ez nem Kinect fail...
nem játékra jó ez a kis szerkezet sztem
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.