Hitman Absolution - akár lámpazsinórral is

  • Írta: fojesz
  • 2011. június 27.
  • Hír
Link másolása
Az Edge magazin jóvoltából egy raklapnyi új információ derült ki az öt év után visszatérő 47-es ügynök legújabb küldetéseiről: ebből többek között az is kiderül, hogy a fejlesztők szanálták a hagyományos térképképernyőt, de bemutatkozik helyette az Arkham Asylumból is ismert "detektív mód".

Az Edge előzetese szerint a Hitman Absolution Chicagóban játszódik majd, a fejlesztők a legtöbb időt a játék lelkét is képező mozdulatok és az irányítás csiszolásával töltötték, illetve töltik. A játék egyik újdonsága az úgynevezett Instinct mód lesz, amely a Batman: Arkham Asylum detektív módjához hasonlóan megmutatja az ellenfelek sziluettjét akár a falon keresztül is.

Ez helyettesíti majd a térképképernyőt, de természetesen afféle mini mapet is kapunk majd segítségül - itt egyébként a pálya "érdekességei" (azaz a cuccok, amit muszáj megnézni a továbbjutás miatt) is fellelhetők lesznek. A veszélymérő egy szürke kör lesz, ez nem csak mutatja, hogy milyen irányból leselkednek árulkodó tekintetek utánunk, de minél nagyobb a lebukás veszélye, annál gyorsabban töltődik majd fel.

A pályákon különféle környezeti elemeket - például lámpazsinórokat - is felhasználhatunk fegyverként - a pályák egyébként a sorozat történetében először checkpointokra lesznek osztva. Az elérhető helyszínek változatosak lesznek: lehetnek nagyobbak, szabadon bejárhatók, vagy kisebbek, de itt jobban is oda kell figyelnünk, ügyesen fel kell találnunk magunkat. Lesznek sztorivezérelt szintek, de természetesen olyanok is, ahol a felfedezésen lesz a hangsúly.

Az álcánkkal nem tudunk majd mindenkit átverni, viszont az Instinct mód növeli a hatékonyságot: rendőrnek öltözve például rendőrök jelenlétében a jobb alakítás érdekében hősünk előkapja a rádióját, és úgy veri őket át. Lesznek úgynevezett safe spotok is, ezeknél akármennyit állhatunk - akár nagyobb tömegben is - nem fogunk lebukni - a rendőrös példánál maradva, fakabátként a safe spot egy doboz fánk lesz.

A játék alatt az IO által fejlesztett Glacier 2 engine fut, ez remek arcmimikát tesz lehetővé, és a mesterséges intelligencián is sokat javít: az ellenfelek dinamikusan igazodnak a tetteinkhez, túszejtés közben pedig nem fognak ránk azonnal tüzelni. Dianát Marsha Thomason fogja játszani, a 47-es ügynök bőrébe pedig valaki más bújik majd - még nem derült ki, hogy kicsoda.

A Hitman Absolution jövőre jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.

25.
25.
atti523
#21: A kedves Bioware fejlesztöinek is megengedtük,hogy megcsinálják azt rakás borzadályt amit Dragon Age 2-nek hivnak.
Moondjuk mi mást tehetnénk mint bizakodunk és várunk.
24.
24.
Vopesz
A checkpoint rendszer miért baj? Most nem tök mindegy, hogy magától ment, vagy én mentek félpercenként manuálisan?
23.
23.
Mortician
#20: A legegyszerűbb az lenne, ha csinálnának két külön nehézségi szintet. Lehetne egy casual checkpointokkal meg a többi funkcióval, meg egy hardcore, amiből ezek kimaradnak. Így a rajongók is megkapnák, amit akarnak, de tudnának más játékosok fele is nyitni.
22.
22.
AnimeWarlord
Checkpoint rendszer a hitmanbe? Na ne szórakozzunk már! Veszem is elő a blood money-t ...
21.
21.
Esslinger
#12: Persze, ez érthető...de még meg sem jelent a játék és a legtöbb komment arról szól, hogy ez már nem Hitman és megy a szájhúzás:)
Elsőként engedjük meg a kedves fejlesztőknek, hogy befejezzék a játékot és azt látva, játszva és tesztelve talán tudunk is véleményt alkotni.
Olyan mintha a legtöbb kommentelő számára az új dolgokat feltétlenül csak rosszat jelentenének:)
Én mindenesetre, nagyon várom - és úgy hogy én sem szeretném, ha "elpuhulna":)
20.
20.
Vincenzo
A falon átlátás szerintem sem ebbe az univerzumba tartozik, a checkpointos dolog meg azért kell bele, hogy megfeleljen a mai kor elvárásainak, miszerint 0-99 éves korig bárkinek végig kell tudnia vinni a legdurvább játékot is. Amúgy várós a dolog, remélem nem viszik túlzásba a könnyítést és akkor tuti lesz.
19.
19.
The Lone Drow
#17: Már előttem is írták, de az a térkép, ami mutatta az ellenfelek mozgását mivel volt jobb? Ugyan már... Korai még temetni, nagyon. Antihero-val értek teljes mértékben egyet. Ha minden a régiben lenne, az lenne a baj.
18.
18.
kasy
Gondolom azért lesz majd valamiféle lehetőség az újítások tompítására. Nehezebb fokozaton csak minimál eagle, stb.
17.
17.
szogyenyi
#15: Én úgy tudom, hogy Jesper nem szándékozik elkészíteni az új rész zenéit. Nagyon sajnálom, mert az előző részek egyik alaphangulatát az ő zenéje adta meg :( Egyre kilátástalanabb ez az új Hitman :(
16.
16.
McDuff
más szinkronhang?!checkpoint?!falon átlátás?!nem tom mit mondjak erre...:/
15.
15.
sowsminimal
Arról nincs hír, hogy a zenét Jesper készíti-e?
14.
14.
Sarkadi
Hitman az igenis legyen Hitman,ne pedig egy könnyed kaland játék...majd meglátjuk....
13.
13.
metercsiken
Az első rész tetszett ,így valószínű, hogy ez is fog!Főleg a leírtak alapján. Remélem!
10.
10.
Antihero
#6: a térkép, ami premier plánban mutatja az ellenfelek mozgását megfelel a valóságnak 2000-ben? bár abban igazad van, hogy ez túlmutat a hitman univerzumon. Viszont egyfajta előérzetként lehet rá tekinteni. a játékba elég nehéz beépíteni a főszereplő több éves tapasztalatát, a megérzéseit, a hallását, ilyesmi. Ezért kell ez az újítás. hasznos lesz, bár remélem nem viszik annyira túlzásba, mint az arkham asylumnál
8.
8.
Garfartix
Hát ez a checkpoint-rendszer szerintem nem túl jó ötlet .
7.
7.
dante92
Hát ez k.rva jó. R.I.P Hitman :(.
Mert ez nem az lesz...nálam ez olyan, mint a Splinter Cell: a Double Agent-et imádtam, a Convictiont is, de nem sok köze volt az elődökhöz. Valószínűleg ezt is szeretni fogom, de nem annyira, mint a Contracts-ot vagy a Blood Money-t.
6.
6.
SL89
#3: Hat ezt en sem ertem. Nekem eddig azert tetszedt nagyon mert minden a valosagnak megfelelo volt es nem volt ilyen "Eagle vision", meg stb. Szerintem nem ehez a jatekhoz valo. Ettol fuggetlenul kivancsi vagyok milyen lesz.
5.
5.
giga321
4.
4.
szogyenyi
Új szinkronhangok minek? :\
3.
3.
Hubert Cumberdale
Csak ez a falon átlátás minek? Amúgy eddig bejön.
2.
2.
Falcon
Eddig még eggyikkel sem játszottam de ideje kipróbálni és még jónak is tünik!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...