A fejlesztők az ArmA 3-mal úgy döntöttek, hogy egy sokkal nyitottabb megközelítést választanak a küldetésekkel és a történet előremozdításával. Mindezt úgy, hogy sok dolgot átvesznek a második részből, például a beszélgetések rendszerét és a szkriptelést is. Erről egyébként Ivan Buchta beszélt a Bohemiától, aki meg van győződve róla, hogy az engine-jük minden másnál flexibilisebb és jobb a nagyobb terek megjelenítésében.
"Tegyük fel, hogy az a fő célod, hogy megtámadj egy ellenséges bázist, ami fenyegeti a barátságos erőket. Néhány nyomot követve végülis a helyi gerillacsapatok vezetőjénél kötsz ki, akit meggyőzöl, hogy terelje el az ellenség figyelmét, ezzel meggyengítve a védelmüket, de kérhetsz tőle légitámogatást is. Ez mind megkönnyíti a dolgod" - hozott egy példát Buchta.
Az ArmA 3-ban a főküldetések és a mellékküldetések szimbiózisban élnek majd: ha utóbbiakat teljesítjük, azok könnyebbé tehetik az első megoldását. Szívességeket kell majd tennünk helyi nagyfiúknak, meg kell győznünk és magunk mellé kell állítanunk őket. Ezek mind-mind a küldetések keretein belül fognak megvalósulni.
Szinte már-már egy MMO szabadságával és küldetésvezérelt játékmenetével fog rendelkezni az ArmA sorozat legújabb része, legalábbis ha hihetünk a készítőknek. Ha minden igaznak bizonyult, akkor háborús játék még sosem volt ennyire életszerű és változatos.
Rocket-Propelled Grenade - magyarul Rendszeresített kézi Páncéltörő Gránát :D
sztem egy uncsi játék lesz belőle, de ízlések és pofonok.......
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.