Öreg rókák valószínűleg emlékeznek az 1997-ben megjelent Blade Runner játékra, melyet úgy reklámoztak, mint a világ első 3D-s kalandjátékát. Nos, ezt a játékot még nem a Gearbox készítette, de Randy Pitchford, a stúdió vezére elmondta, hogy később hozzájuk került a licenc.
Az, hogy a Gearbox mégsem készített Blade Runner-játékot, szimplán üzleti döntés volt: "Megvolt a licenc, de egyszerűen nem tudtuk megcsinálni. Ha a címhez méltó minőségű anyagot akartunk volna kiadni, az legalább 40 millió dollárba került volna, de körülbelül csak 600 ezer példányt tudtunk volna eladni belőle. Ha ezt meglépjük, csődbe mentünk volna" - emlékszik vissza Pitchford.
Az ügyvezető szerint nem tudtak olyan ésszerű üzleti modellel előjönni, aminek keretében sikeres lehetett volna a játék, gyengébb minőséget pedig egyszerűen nem akartak bevállalni. Ehelyett most inkább egy másik sci-fi klasszikussal, az Aliennel dolgoznak.
Ha a világ legnagyobb sci-fi klasszikusait kellene felsorolni, akkor a Star Wars és az Alien mellett biztos ott lenne a Szárnyas fejvadász is valahol a listában. A Gearbox vezére most elkotyogta, hogy egykor náluk volt a filmhez kapcsolódó licenc, így készíthettek volna játékot belőle. Mégsem tették.
Inkább egy érzés, egy hangulat. Úgy az egész film: a zene, a látvány, a hangulat...
Nemrég olvastam, hogy akarnak egy második részt a filmből vagy egy sorozatot. reméljük nem tudják megszerezni a jogokat....
#6: jól látom, Gattaca-s avatarod van? :)
Microcosm meg a Rebel Assault 1-2 mond neked vmit ?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.