Elkerülhetetlen a hajtás a játékfejlesztés végén

  • Írta: InGen
  • 2011. július 27.
  • Érdekesség
Link másolása
Legalábbis így gondolja a Brinket is fejlesztő Splash Damage fejese, aki szerint a játékfejlesztés utolsó szakaszában bekövetkező masszív túlórázás elkerülhetetlen, viszont fel lehet készülni rá. Így a kilépett fejlesztők nem fognak reklamálni, mint az L.A. Noire esetében.

A játékfejlesztésben "crunch time"-nak hívják azt az időszakot, amikor a projekt vége felé mindenki masszívan túlórázik, dolgozik éjjel-nappal, alig megy haza, s szinte nem is látja a családját, csak hogy elkészüljenek időre. Legutóbb ebből az L.A. Noire megjelenése után tört ki kisebb botrány, ahol az alkalmazottak azt állították, brutális főnökségi szigor és százórás munkahetek tarkították a fejlesztést.


Paul Wedgwood, a Splash Damage ügyvezető igazgatója szerint a crunch time sajnos mindig bekövetkezik: "Nincs rá mód, hogy elkerüljük, hiszen menet közben elfelejtünk megcsinálni dolgokat. Emberek vagyunk mi is, vétünk hibákat."

Ettől függetlenül az úriember hozzátette, hogy a Splash Damage-nél igyekeznek nem meglepetésszerűen benntartani az embereket a munkahelyen, hanem ha lehet, akkor előre megtervezik, hogy mikor kell majd masszívan túlórázni, s ennek megfelelően jutalmazzák majd az - ideális esetben - erre vállalkozó kollégákat.

10.
10.
Józsi_Doe
Dolgozni kell bakker. Örüljenek, hogy ilyen könnyű és jólfizető munkájuk van, és nem kell éhbérért gyárban vagy hipermarketben gürcölni.
7.
7.
anadrex
Szerintem ezért kár volt túlórázni. Az egész TF2 koppintás és annak is gyenge.
6.
6.
shatterhand
Azt el is felejtettem: a játékot elöbb adták ki. Ebből logikus,hogy idő elött végeztek. Ehhez képest....
5.
5.
shatterhand
Idáig az év legjobb fps játéka nekem. csak elba...ták az egyik patchel és botokkal kellett harcolnom ps3on. Taktika, fejlesztés, meg még a külcsín is okés volt.
Csak az a patch...
A dlc-ről nem is beszélve. Eredetileg június elején kellett volna érkeznie. Hát ez azóta is várat magára és kezd az egész cég hajazni a SLANT6-re (socom confrontation) akik csak dátumokat tudtak mindig tolni.

Kár érte mert, ha normális lobbyja lett volna legalább nem adtam volna el. Haverral rendre védtünk, támadtunk ezerrel. Sztem kib..ott jó játék amúgy.
4.
4.
Mortis
Ez azert nem igaz. Ha embersegesebb a megjelenesi datum s nem felnek eltolni egy kicsit, akkor nyugisan lehet levezenyelni az utolso heteket is. :)
3.
3.
hahota
elvárások és igények mindig vannak, a kötelességet manapság nem dívik ismerni.
2.
2.
Szudzsio
Az év legagyibb játéka lett...
Van min dolgozni...
1.
1.
Sarkadi
Sok sikert nekik,van munka bőven az biztos. :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...