A Sega "terminátoros" akciójátékában számos interaktív elemet találunk, ezek közül az egyik legjelentősebb az ingame hangkommunikáció az NPC-kkel. Toshihiro Nagoshi producer elmondta a Gamespotnak, hogy egy mikrofonos fejlhallgató megléte esetében "többé-kevésbé" beszélgethetünk az MI irányította társainkkal.
A fülhallgatón keresztül fény derülhet a karakterek háttérsztorijaira is, bár alapvetően a hangvezérlés segítségével alakíthatunk ki kapcsolatot a hús-vér játékosok és az NPC-k között. Nagoshi szerint a drámai történetvezérlés kulcsfontosságú jellemzője lesz a játéknak.
A Binary Domainben minden játékosnak lesz egy alapszíntű viselkedése, szokása, melyek attól függően hatnak ránk, hogyan lépünk velük kölcsönhatásba. El is árulhatjuk őket, vagy netán meghallgathatjuk az NPC-k panaszkodását egy másik társunkról, az hogy miként döntünk, hogy lényegesen befolyásolja a játék további alakulását. A hangvezérlés tehát sokkal kiterjedtebb, nem csupán parancsokra szorítkozik, hanem alapszintű párbeszédeknek ad lehetőséget.
Nagoshi elmondása szerint lesznek "zsémbes" NPC-k is, akik nehéz esetek, nem könnyű meggyőzni őket, mivel a saját fejük után mennek.
A Binary Domain jövő februárban jelenik meg Xbox 360-ra és PS3-ra.
Én: Menj fedezékbe, és lődd ki a robotot!
NPC: Miért nem szeretesz síelni?
Egyébként isteni, hogy ez sem lesz PC-re, pedig most nagyon kíváncsi lettem.
OFF: Na erről nem volt szó a 2014-es jövőképben xD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.