Legalábbis ez olvasható ki a Mass Effect-nagyfőnök, Casey Hudson soraiból, aki szerint a Mass Effect 2-vel kapcsolatban a legtöbb visszajelzést a túlzott egyszerűséggel, és a testreszabhatóság teljes hiányával kapcsolatban kapták, mindezt kombinálva az erősen limitált karakterfejlesztési lehetőségekkel.
Hudson elmondása szerint a legtöbb játékos egy sokkal intelligensebb, okossabb karakterfejlesztési rendszert szeretett volna, s ennek egyik eszköze lesz a Mass Effect 3-ban a fegyverek moddolhatósága. Ennek az egyik legfontosabb célja, hogy a játékosok ne csak a karaktert tudják tápolni, hanem a fegyverek alakításával a saját játékstílusukhoz igazítsák Shepardot.
Ehhez persze az is kellett, hogy rengeteg különböző fegyvert, hozzájuk rengeteg kiegészítőt, s olyan extrákat is betegyenek, mint a közelharci Omniblade, vagy éppen az eddig hiányzó gránátok. Hudson szerint ha ezt kombináljuk Shepard új mozgáskultúrájával, és a még tovább finomított lövöldözési mechanizmusokkal, akkor mindenki meg fogja találni a neki tetsző stílust.
Már nagyon sokszor átrágtuk a témát, miszerint a Mass Effect első részében átláthatatlan volt a fejlesztés, a második részben pedig gyakorlatilag egyáltalán nem is volt. A trilógia befejező epizódjában ezért nagyon oda szeretnék tenni magukat a BioWare-es srácok.
Amúgy szerintem az első rész fegyvermodolása egész jó volt. Ha most még annál is jobb lesz akkor bezony boldogok leszünk =P
#5: Én nem voltam soldier-rel, csak a vanguard, engineer és infiltrator. Legizgalmasabb talán a mérnökkel volt.
Amúgy remélem hogy a karakterfejlesztés is komplexebb lesz mint a 2-ben. Akinek nem tetszik még mindig ott van az auto level-up, de én szeretem még a társaimat is magam fejleszteni és órákat el tudok ezzel szüttyögni :)
Bár lehet ezt csak azért mondom, mert mást ki se próbáltam, én csak azzal pörgettem ki 2x az 1 és 2-tőt :P:D
Viszont már nagyon kéne az a 3, jöhetne már vmi demó, hogy kicsit csillapítsa az éhségemet!!! :)
Én ugyan is mérnök voltam :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.