A játékot tehát Resistance: Burning Skies címmel keressük majd, kizárólag a PlayStation Vitán. A fejlesztésről a Nihilistic Software gondoskodik, ami nem meglepő: annak idején a PSP-s Resistance-t is más készítette, ugyanis az Insomniac nem akart szöszölni a kézikonzolos változatokkal, mert volt más dolguk is bőven.
A Burning Skiest a GamesComon is demózták, ahol egy csomó újdonságot megtudtunk a címről. Először is szögezzük le: a játék önálló rész, saját sztorija, saját helyszínei és szereplői vannak, sőt a játékmenet tekintetében is tud egyedi újdonságokat felmutatni. A történet a Resistance 2 előtt játszódik, a játékos Tom Riley, New York-i tűzoltó bőrébe bújhat, akinek mesterségéből kifolyólag egy fejsze lesz a közelharci fegyvere.
Az irányítás tekintetében alapvetően nincs különbség a PS3-as részekhez képest (a Vitán ugye már két analóg kar van), de bizonyos extrákhoz az érintőkijelzőt és a mozgásérzékelést is használhatjuk: a közelharci fegyver eléréséhez a képernyőn találunk gombot, és a gránátokat is úgy dobhatjuk el, ha közben a megjelenítőt tapicskoljuk.
A Resistance: Burning Skies egyedülálló módon fedezékrendszert is kapott, érdekesség, hogy az egyébként automatikus rendszer mögül úgy kukkanthatunk elő, hogy közben döntögetjük a gépet - a videón megcsodálható, hogyan fest ez a gyakorlatban.
Ez elég ronda meló lett :S !!!
sajnos nekem nem éri meg egy ilyen ...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.