Nos, úgy tűnik, hogy a válasz egészen egyszerű: a Dragon Age 3 az első két rész keveréke lesz, mindkettőből a legjobb tulajdonságokat örökítik majd át. Erről maga a cég elnöke, Ray Muzyka beszélt, aki elmondta, hogy a BioWare mindig is figyelt a játékosok visszajelzéseire, és fontosnak tartja, hogy a javaslatokat figyelembe vegyék a jövőbeli fejlesztéseik során.
"A csapat mindenkit meg fog lepni: a hardcore rajongókat, és a második rész új rajongóit egyaránt azzal, hogy egy tökéletes házasságot fognak létrehozni a két epizód között" - nyilatkozta Muzyka, aki elmondta, hogy sokak számára a Dragon Age első része túl összetett és nehéz, s meglepte őket, hogy a Dragon Age 2 mennyire könnyen felvehető, elérhető és több szempontból újító szellemű lett.
Sokan persze annak tudják be a váltást, hogy a BioWare igyekszik a konzolosoknak megfelelni: míg az első rész esetében a konzolportok nyilvánvalóan a PC-s verzió utáni gondolatként születtek meg, addig a Dragon Age 2 már egy teljes mértékben multiplatformként tervezett anyag volt.
Érdekes helyzetbe került a BioWare: míg a Dragon Age első rész egy igazi, hardcore szerepjáték volt, addig a második epizód már sokkal hígabb, de cserébe szélesebb rétegek számára is élvezhető termék lett. Mindkettőnek vannak rajongói, mi legyen a harmadik résszel?
Az Originsban leginkabb a story ragadott magaval, valamint nagyon birtam a hatalmas teruleteket, a harcrendszert es a sokfele ellenseget. Valamint az tetszett meg, hogy taktikazni kellett, kulonben levagtak.
Az Origins utan a 2. nem nagyon tetszett az elejen, de elkezdtem masfele szemszogbol nezni a jatekot, (nem a taktikai rpg szemszogebol) es igy mindjart jobban tetszett. A harcrendszer abszolut kedvenc, a skillek is igen latvanyosra sikeredtek, le a kalappal. Azert egy kicsit osszetettebb storyt vartam. A legnagyobb gond szerintem a 2-ben, hogy ugyanazokon a helyeken oljuk az ellenseget, annyi kulonbseggel, hogy valahol el van reteszelve egy ajto...
Valami ilyesmit várok ezek után a BioWare-től. VÁRÓS!!!
Viszont akadtak benne dolgok amik nagyon lehúzták az összképet. Az egyik pl a rengeteg harc. Persze kell a harc az RPG-kben, anélkül nem is lenne igazi, de az rohadt idegesítő, hogy este nem lehet úgy végigsétálni a város egy területén sem, hogy ne rontana ránk legalább két, de inkább három rablóbanda. Mi szükség van erre? A sztorit nem viszi előre, csak a játékidőt növeli (ja, hogy épp ez lenne az indok?) A harcok mennyiségéhez még az is hozzájön, hogy hirtelen nem is rémlik olyan küldetés, ahol ne kellett volna egy csomó vérmágust, meg rablót lekaszabolni. Egy RPG-ben illene lennie nem harcos küldetéseknek is, ez nem MMORPG... Az sem igazán tetszett, hogy valójában igen kis befolyásunk van a történet folyására. Apróbb dolgok változhatnak, de olyasmi ami jelentősen változtatna, nincs, márpedig a Mass Effect miatt az ember az ilyesmit elvárná a BioWare-től.
Szóval összességében nem volt rossz a DA2, de sok dolog van ami lehúzza és így már valóban méltatlan a nevére.
#14:Egy új kotor-t valóban kiadhatnának,mert szerintem már jó ideje megérett már a sorozat egy újabb részre.De talán ha befejezik a ME 3-at akkor nekilátnak a fejlesztésének,mert most nem hiszem,hogy lenne rá erőforrásuk.
Én is várom a 3. részt és ha sikerül eltalálniuk azt hogy kiveszik mind a 2 részből azt ami jó és öszerakják, akkor biztosan valami ütős cuccot kapunk majd.
És várom a 3. részt is.
Nekem valamennyire bejött a második rész is (igaz a demó kipróbálása után, már nem vártam nagy durranást). Nem nagyon zavarna, ha megmaradna ez a hack'n'slash harcrendszer... ami engem nagyon zavart a második részben, hogy eltüntették a "hatalmas" bejárható tereket, amilyeneket az első részben bejárhattunk. Egyszóval ha nem egy lepukkant városba leszünk bezárva a harmadik részben... akkor nálam már van egy piros pontjuk. :)
Az elso sem volt nagy durranas( a regi BW jatekokhoz kepest, persze), de a 2. resz egy katasztrofaval valt egyenertekuve. Szepen felejtsek el, pihentessek a szeriat, adjak ki a ME 3-at, majd a TOR-t, azt foltozgassak, majd hozzanak ki egy BG vagy KotOR 3-at. Nem csodas forgatokonyv? :)
nekem az első rész sokkal jobban tetszett, remélem nem hagyják ki belőle a legjobbakat ! azzal többb órát elvoltam, kivülről belülről tudom az egészet :P
nem érdekel ha valamilyen kenkill-ek meg jszil... le se tudom írni a nevét srácoknak nem tetszett
Az pedig szubjektív, hogy mik a két játék kiemelkedő pontjai. A Bioware szerint az első rész harcrendszere elavult, én pedig még mindig szívesebben zúzom az pajzsokat az Originsben, mint a második részben, tetőről ugráló ninjákat kerülgetve.
Jó marketingszöveg, sajnos sokan be is fognak dőlni neki. Én pedig várok türelmesen, bár sok bizalmam nincs a Bioware-ben ezek után.
Szerintem az 1 nagyon jó volt, beszippantott. A kettőben voltak felesleges újítások, de azért egy 20-25 órát így is elszórakoztam vele. Igaz még nem vittem végig és már jó pár hónapja pihen.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.