Az OnLive egyelőre az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban érhető el, ám a fejlesztők hamarosan tervezik elindítani a szolgáltatást a kontintentális Európa területén is. Addig is azonban folyamatosan frissítik és fejlesztik a keretrendszert, aminek mi csak örülhetünk: mire hozzánk is elér a OnLive, mi már tetemes mennyiségű szolgáltatás közül választhatunk majd.
A legfrisebb OnLive update-tel bekerült a rendszerbe a csoportos voice-chat lehetősége: az Xbox Live-hoz hasonlóan a csoportok szabadon beszélgethetnek függetlenül attól, hogy éppen melyik játékot nyúzzák. A szolgáltatás persze működik mindenhol, nem számít, hogy az illető PC-ről, Macről vagy éppen az OnLive mikrokonzolról játszik.
Ezen kívül a fejlesztők beépítették a régóta várt Parental Control, vagyis a szülői felügyeleti rendszert, amivel a csemetéket kizárhatjuk a felnőtteknek szóló játékokból, vagy egyéb tartalmakból. Végül már csak apróságnak tűnik, de fejlődött a Facebook-integráció is: a játékosok automatikusan posztolhatnak ki például achievementeket a közösségi oldalra.
Habár Európában még nem kifejezetten aktuális az OnLive-téma, azért alkalmanként igyekszünk beszámolni a vele kapcsolatos hírekről. Nem utolsó sorban azért, mert sokan úgy gondolják: a cloud alapú gaming lehet a játékipar jövője, sőt, sokak szerint a következő generációs konzolok is így fognak működni.
kell a konzol, kell a játék a polcra!!
ha vihar van és áram még van de net az két napig nincsen akkor húzogathatom a kukimat az izaurára????
áááááhhhh
tökre felejtős az egész részemről.
van még egy apróság ami zavar.
kicsit drága a játékok bérlése...
ha már kifizetem akkor játszhassak vele annyit amennyit csak akarok és férjek hozzá mindig.
nekem nincsen időm mindig játszani és ha akarok félórát vagy órát játszani akkor 1200be bérelhetem 3 napra? szép jövő...
Bár még nagyon gyerek cipőben jár , nem fogja olyan gyorsan leváltani az adathordozós játékokat .
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.