No nem mintha a lényeget annyira túl kellene ragozni: akit bővebben érdekelnek a változtatások, itt olvashat utánuk, de valójában felesleges, mert konkrétumból ott sincs több annál, mint amit ide leírtunk, és amit a videó megmutat.
A fejlesztők átalakították a driftelést, kivették az ehhez szükséges, feleslegesnek mondott kézifékezést, emellett minden jármű vezethetőségén jobban érződik majd a súlya az ígéretek szerint. Fejlődik a sérülési modell, változtattak a hangokon, továbbá egy új járműtípus is bemutatkozik majd a repülőgépek képében - az egyik első fecskét a trailerben is megcsodálhatjátok. A játék november 15-én jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, a hírt pedig ravi küldte be, amit ezúton is nagyon köszönünk neki!
http://www.youtube.com/watch?v=R0c54ALBvk8
Nem tudom, láttad-e a Boratot... Ugye, abban benne volt, hogy elég 35-40M/h hogy meghaljon a dzsipszi.
Mert akkor elég gyérre sikeredett!
Ha egy soprtautóval lezúzol egy embert az biztos meglátszik a motorháztetőn,de itt semmit nem vettem észre.
Sőt még keményebb dolgokkal is ütközött, de semmi!
Ebben a formában engem ez nem győzött meg!
Attól mondjuk lehet,hogy jól el lehet vele szórakozni, csak ne mondják, hogy fejlődnek a sérülések!
Am rohadt jó lesz, nagyon várom!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.