A témában Todd Hollenshead, az id Software nagyfőnöke nyilatkozott, s elmondta, hogy sokkal gazdagabb és összetettebb játékkörnyezetet és játékélményt tudnak nyújtani a multiplatform fejlesztés által, mintha csak a saját, hardcore PC-s rajongóinak fejlesztenének. Persze megjegyzi azt is, hogy rengeteg idő ment el azzal, hogy a játékot és az engine-t felkészítsék az Xbox 360-ra és a PS3-ra, és ha mindezt kizárólag a PC-be fektették volna, akkor a Rage nyilvánvalóan sokkal durvábban nézhetne ki.
"De ugyanakkor vissza is kapunk cserébe sok dolgot, hiszen a konzolos fejlesztésnek köszönhetően a Rage a legmélyebb, leggazdagabb univerzummal rendelkező játék, amit valaha csináltunk. Ez persze azért van, mert érezzük a megfelelési kényszert: nem csak a hardcore PC-seknek, hanem a széles konzolos közönségnek is élveznie kell a játékot" - mondta Hollenshead.
Mit gondolunk? Az id Software az elmúlt évek viszonylag gyengébb teljesítményei után különös módon éppen egy multiplatform játékkal találhat újra magára?
Sok hardcore id Software-rajongó úgy gondolja, hogy a multiplatform fejlesztés sokat elvett a stúdió hitelességéből, hiszen ezúttal nem tudnak a legdurvább PC-s grafikára koncentrálni, mint ahogy azt eddig tették. A fejlesztők szerint pedig pont, hogy sokat kaptak a konzoloktól.
Természetes, hogy süketelés. Ti se gondoljátok komolyan, hogy ki fogja bökni az igazat?! Nem állna pénz a házhoz s ez így természetes. Csak szerencsétlen számítógépeknek lenne kevésbé tragikus sorsa...
Azok akik csak acsira mennek, ne adj isten teszterek.. Vagy most arra akarsz utalni, hogy te Hardcore vagy és sírsz a szomorú jeleneteknél?
Még ha maga a játék annyira nem is tetszik, azért örülök ennek az egésznek.
Egyébként miért nem csinálnak egy pörgősebb PC verziót és egy rpg-sebb konzolost? Így az igazi fanok akár mindkettőt megvennék, az eladásokból meg látszanának az igények.
Annyi történt hogy a jelenlegi 2 fő konzolplatform már 6 éves és öregecske, ezért nem néz majd ki úgy a RAGE, ahogy egy 2007-es Crysis (1), és ezért nem úgy néz ki egyetlen játék sem konzolon. Dx10? Ma már röhög rajta aki benchmarkokon él, Dx11 messze meghaladta. Konzolon egyelőre még csak 9 van. A játékmechanika leegyszerűsítése a piaci igényeknek és a konzolos irányításnak megfelelően egy másik témakör, lehetne róla hosszan értekezni, de most nem folynék bele :).
Le kellett butítani, de ugyanakkor a konzoloknak hála lett nagyon komplex és mély a játék. Ekkora hülye szöveget:D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.