Az ArenaNet nem kapkodja el túlzottan a Guild Wars 2 fejlesztését, mely akkor indult el, amikor a 2005-ben megjelent első rész kiegészítői landoltak a boltokban. Bárhogy is vesszük, ez két évtized, s nem is múlt el nyomtalanul. A játék úgy néz ki, mintha egy offline RPG-vel lenne dolgunk.
A múlt hét végén zajlott le az Eurogamer Expo, mely az egyik legnagyobb európai magazin nyílt házirendezvénye. Nem olyan nagy költségvetésű, mint mondjuk a GC, de egy-két érdekességet innen is sikerült kihalásznunk. Az ArenaNet pénteki sajtótájékoztatóján egy hosszabb prezentációt mutatott be a Guild Wars 2-ből, mely egyöntetű véleményünk szerint bitang jól néz ki. Ha ez lesz az MMO-k jövője, örömmel tekintünk előre. A játék egyébként jövőre jelenik meg PC-re.
Sosem fogysz ki tennivalóból, és nem azért mert mindig van mit kifarmolni, hanem mert van valami izgalmas ami érdekel.
A reaktív harcrendszerre igazán szükség van már szerintem, a legtöbb mmo borzalmasan unalmas harcal rendelkezik. Pont tegnap gondolkoztam, mit is jelent ez igazán és rájöttem, hogy a Wow pont ezért vezette be a Proc okat az egész talentjébe, meg a bevillanó grafikákat, hogy lássuk a proc okat.....mert rájött hogy ugyanazt a "rotationt" használja mindenki és a combat borzalmasan monoton....persze ez csak egy gyors reagálás számukról, a játékon nem tud változtatni. És szánalmas hogy a catában nem egy olyan mobbal, questel találkoztam ami igazán egyedien Gw 1 es volt (pl az osztódós mobok HoO) úgylátom Blizzard bácsi valójában jobban fél, vagy komolyabban veszi a Gw ot mint ki merné mutatni.
Egyébként nemtudom miért mondod hogy lineáris map van :) mert nincs...SŐTT ! Ha beindítasz egy eventet a mapon akkor az a kimenetétől függően változtat a mapon lévő dolgokon. Ahogy a blizzard oly büszkén veri magát rá....Phasing az itt is van. Az egész világ válzotik állandóan ahogy haladsz benne a te cselekedeteidtől függően.
Szerintem igazán interaktív az egész, ami hatalmas dolog egy mmonál szerintem, kicsit Mass effectes hangulatot érzek belőle, ami a játékok jövője és szerintem nagyon jó, hogy vannak cégeg akik a fejlődésre koncentrálnak, nem CSAK a pénzre.
Említettem hogy, nincs havidíj? Ahogy egyszer mondták...minden jó dolog ingyen van :)
Én sem vagyok tökéletesen megtérítve, de szilárd meggyőződésem, hogy a sztori el fogja vinni a hátán a SWTOR-t.
A Guild Wars soha sem fogott meg, egy hónapon keresztül próbáltam megszeretni annak idején (valamikor a vanilla-wow időkben), de dögöljek meg, nem sikerült. Minden esetre ez érdekel, biztosan ki lesz próbálva :)
meg minden mást ami csak létezik :)
sok mmorpg-t játszottam már köztük van wow 2 évig tolam most pedig jelenleg aionozok de ez...... messze jobb mind 2-től nézzetek csak utánna nagyon jónak ígérkezik
http://gw2.web4.hu/
(és még mindig nincs havidíj)
At a Distance (Terry Cavanagh)
Batman: Arkham City (Rocksteady/Warner Bros.)
Battlefield 3 (DICE/EA)
Call of Duty: Modern Warfare 3 (Infinity Ward/Activision)
Counter-Strike: Global Offensive (Valve & Hidden Path)
Dark Souls (From Software/Namco Bandai)
The Elder Scrolls 5: Skyrim (Bethesda Softworks/Bethesda Game Studios)
Super Mario 3D Land (Nintendo EAD Tokyo/Nintendo)
Uncharted 3: Drake’s Deception (Naughty Dog/Sony)
Nem akarok vitát kirobbantani, hogy jobb-e vagy rosszabb-e ezeknél, mindenkinek a magánügye. De jelzi, hogy jó játék készülődik, és bizony nem ez az első díj az, amit megnyernek.
De ez a játék ha minden jól megy más lesz, mint az eddig megjelentek. Természetesen, ha valaki megrögzötten ragaszkodik valamihez (wow, egyéb MMO-k), azoknak tök mindegy mi jön ki, nem érdekli őket más. Közben meg lehet másnak is esélyt kellene adni.
Szerintem az eddigiek alapján egy nagyon jó PvE-ben iszonyú erős MMO lesz a GW2. A PvP-ről nem nyilatkozom csak ha már próbáltam.
Legalábbis a számomra!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.