A Quantic Dream fejese leült egy kicsit fecsegni a Develop magazinnal, itt adta mindenki tudtára, hogy a stúdiónál nincs tervben a Heavy Rain 2 készítése, mivel alapból a folytatások ellen vannak. Nem állnak be a sorba, tehát azt, amit csinálnak, nem a pénzért teszik - sokkal inkább megdöbbentő ötleteket találnak ki, és nincs két egyforma játékuk.
David Cage elmondása szerint azért készítették el az első és egyetlen Heavy Raint, mert volt mondanivalója, gondolkoztak a folytatáson, de végül rájöttek arra, hogy az új ötletek minden folytatásnál előrébb valók.
"Nem tudom, mint mondjak. Azt hiszem, nincs hosszútávú stratégiája a karrieremnek. Ez természetesen nem azt jelenti, hogy annyi pénzt szedjek össze, amennyi még lehetséges. Úgy látom magamat, mint egy író. Tényleg. Én csak az ösztöneimben bízom. Azt hiszem, a rajongók tudják, mit akarok én, mit tegyek. Egy öreg játékfejlesztő vagyok. 42 éves múltam ebben az évben."
Cage rendkívül szimpatikus módon kiemelte, hogy olyan sok az öreg róka az iparban, pedig szerinte rendkívül sok tehetséges és fiatal szenvedélyes módon szeretne játékokat készíteni. Aztán kicsit öregebbek és tapasztaltak lesznek, és a szenvedély elhalványul. Lesz egy családuk, és hirtelen azt hiszik, hogy "minél több pénzt össze kell szedniük a családuk számára" - a legkézenfekvőbb megoldás a bejáratott címek újabb és újabb folytatása. Nem értek még abba az életszakaszba, melyben most Cage van. Hiszi, hogy vannak még kiaknázatlan lehetőségek az iparban, és még mindig kreatívnak vallja magát.
Újdonságokat kell alkotni, erre épít a Quantic Dream.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.