A Turn 10 kreatív igazgatója, Dan Greenawalt egy interjú során elmondta, hogy számos frencsájz sikerét boncolgatták a fejlesztés során, olyanokét, akik nem mentek bele ilyen-olyan háborúba, hogy a piacon maradjanak. A versenyképesség megtartásáért hosszú jövőképet és élményt nyújtanak a rajongóknak.
"Tehát a Pokémon szolgált inspirációnként a mi szintlépéses rendszerünkhöz és az additív jutalmazási rendszerünkhöz. A változó finomságok elősegítik, hogy az emberek a játék rabjává váljanak. A World of WarCraft a mi aukciósházunkhoz jött jól."
Greenawalt elmondta, hogy ezért van összefüggés a szenvedélyes játékos kultúra és autós kultúra között, s ugyanakkor elismerte ötletforrásként olyan termékeket ragadtak meg, melyeknek semmi közük a játékokhoz. Az úriember csaknem az összes vesenyjátékkal játszott már, de nem feltétlenül talált bennük annyi ihletforrást, amennyi előrelendíthetné a műfajt. A legtöbb játéktípust észrevétlenül viszik előre a szociális fícsörök és a felhasználók által generált tartalmak.
A Forza Motorsport 4 kizárólag Xbox 360-ra jelenik meg október 14-én.
Kezdem magam kínosan érezni...
ON: Kíváncsi vagyok, mi sül ki ebből.A 3ban minden szinten csak egy
új kocsit kaptunk, ami elég hamar unalmassá vált.
az a baj, hogy itt mindenkinek a rajzfilmsorozat jut eszébe, és nem a handheld-rpg sorozat, amiben tényleg vannak érdekes megoldások, és mélyen kidolgozott rendszere, abból vettek át pár ötletet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.