A mai napot a suli vagy a munkaidő vége után valószínűleg mindenki a kanapába tespedve fogja tölteni, miközben Ferrarikkal alázza a jónépet. Amit meg is értünk, hiszen a Forza Motorsport 4 fantasztikusan sikerült, így talán érdekes lehet hallani, mit mond a mögötte álló ember.
Dan Greenawalt, szakállkirály és egyben a Turn 10 kreatív nagyfőnöke, a Forza Motorsport franchise arca nyilatkozik hosszasan a játékkal kapcsolatos dolgokról. Mibel fejlődött a négy a háromhoz képest? Hogyan küzdenek meg a grafikai nehézségekkel? Mit gondoltak az Autovista megalkotásakor? A részletes beszélgetésből rengeteg háttérinformációt meg lehet tudni.
#1: A gt5 is rohadt 1 síkú ... Ezekben a játékokban nem robbanást és lövöldözést kell várni , ezek inkább szimulátorok , mint arcade race gammák mint a NFS . és pont ezért jók mert realisztikusak . Én már a forza 3al is el játszottam vagy 20-30 ++ Órát , a gt sorozatról nemis beszélve . Így jó mind kettő ahogy van
#11: Remélhetőleg majd a next gen konzolok erejéből lehet majd gazdálkodni időjárás változások és fény effektek esetén :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.