Mindennél eddigi próbálkozásnál nagyobb EA-marketinghadjárat ide, kedvezőbbnek tűnő kritikai visszhang oda, az elemzők szerint a jelenlegi pénzügyi negyedévben még mindig a Call of Dutyra harapnak rá jobban a vásárlók. Pachter a Forbes magazinnak adott interjújában azt ecsetelte, hogy idén kétszer annyi Modern Warfare 3 példány fog elmenni, mint amennyit a Battlefield 3-ból eladnak.
Ez a jósolt számok alapján világszerte 16 millió Call of Duty-t és 8 millió Battlefield 3-at jelent ebben a pénzügyi évben. Az elemző szerint nincs veszélyben az Activision piaci részesedése, Pachter szerint körülbelül a vásárlók fele ruház be a DICE shooterébe, akik egyébként is megveszik majd a Modern Warfare 3-at - ez olyan 2-3 millió eladást tesz ki.
Az előzetes számítások szerint a két játék együttesen 1,4 milliárd dollár bevételt hoz a konyhára az utolsó negyedévben, Pachter szerint a dobozos szoftvereladások mintegy 15 százalékát teszik ki az év hátralévő hónapjaiban.
Természetesen a Modern Warfare 3 és a Battlefield 3 eladásai ezután sem állnak meg, így további 8 millió új Call of Duty és 2 millió Battlefield 3 találhat gazdára a következő pénzügyi évben. A héten jelenik meg a DICE és az EA közös gyermeke, míg az Infinity Ward az Activision próbálkozására november 8-ig várnunk kell.
codozni is codoztam a 4 el es a 6 al a kettő között nincs különbség
a bc2 ben van 4 cast(recon enginer assault medic) a codba meg nincsenek castok ott perkek vannak amik nagyjából ugyan azt tudják (predator= rpg ; mortar strike = bombázások ....) a bc2 ben vannak járművek meg rombolható környezet meg másfajta játékmodok (rush és a személyes kedvencem a sqaud deatchmatch) a codba meg van egy rakás különfajta perk meg spec ops mod de lényegében ugyan az a 2:
Van egy nem olyan hosszú kampány ami alatt tanulod a játékot aztán átmész a pörgös multira ahol fejlődsz hogy te legyél a legjobb és szétlősz minden ellenséges cuccot
ENNYI
A BFBC2-t meg csak egyszer vettem meg ennyi. De ha teljesen mindent kitolnék és már unnám, újra megvenném...
ajánlom figyelmedbe az "AI nagyon hülye és mindig valamilyen láthatatlan falba ütközök " részeket
ja nem megegyező mert minden évben egyre rövidebb:D
néhány év múlva már nem fogja elérni az 1 órás játékidőt...
ugyanis nemrég olvastam valahol hogy az egyik fejlesztő azt mondta hogy többet szeretek volna kaszáln ia játékkal. Én annak címeztem a veszteséges jelzőt hogy ha 100 milla helyet 50 ért csinálják meg kicsit kevesebb tartalommal akkor minnyá jobban nézne ki hogy kb25 millio helyet 75 milliot keresnek. De igazatok van a veszteséges jelző nem jó ide igazából csak arra szeretem volna rámutatni hogy a fejlesztők többet szeretek volna keresni a játékkal
Van ugye ez a sztereotípia a codosokról, amit nem szeretnék kifejteni, mert balhé lenne, de elég a 34. kommentelőre nézni. Látom hogy codot védi, bf-et EA-s szutyoknak nevezi. Ugye rögtön látni, hogy ő az EA-t [eá]-nak ejti fonetikusan, mert így írta: eás. Ha [íé]-nek nevezné, akkor azt írná, hogy ea-s szutyok. Na mindegy, lényegtelen. Vigyorogva kattintottam a nevére, hogy megnézzem a profilját. '94 február. Oké fél évvel idősebb mint az öcsém, ő is normális úgy ahogy, úgyhogy tovább: filmek, sorozatok, zene. Na itt nem tudom, hogy trollkodott vagy tényleg ezeket szereti-e.
Bocs a személyeskedésért, de annyira szeretem, ha kiderül hogy igaz volt az előítéletem. :)
Nem értem miért olyan nagy az ellenségesség. Aki könnyű sikert akar az ezt, aki pedig szeret megdolgozni a győzelemért, a másikat választja. Ennyit tudok mondani.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.