Adamowicz szerint a fantasy műfaj igen terebélyes kihívással kecsegtet, mely főleg annak köszönhető, hogy Tolkien és követői eléggé ledegradálták azt. Szóval igencsak törniük kell magukat a Bethesda művészeinek, ha tényleg valami újat akarnak alkotni, mivel nem kenyerük a majmolás. A Skyrim fejlesztésének első pillantatától kezdve valami egyedi megvalósításban gondolkoztak, a két művész meg is találta az inspirációt Joseph Campbell műveiben és az ősi japán tradíciókat vizslatva.
Míg az Oblivion egy klasszikus középkori környezetet tárt elénk, a folytatást semmiképpen sem akarták ilyen általános atmoszférával felvértezni. Főleg a viking kultúra szerepeltetésével érték el azt, hogy a Skyrim hangulata valóságos és egyben hihető legyen. Rajongók számára mindenképp érdemes meghallgatni a podcastet, hiszen számos érdekességet hallgatunk még a személyes inspirációkról és a sárkányokról is.
Az alábbi videóból kiderül, hogy a conceptekből milyen végeredmény született:
Remélem a SKyrimnek nem szabott határt a képzelet sem :D
Annak örülök, hogy el akarnak távolodni a kliséktől.
de az a 6gb terület elég kétségbe ejtő volt... : S Remélem csak jól lesz tömörítve, és nem a bejárható terület lesz kisebb....
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.