Azt már meg sem tudjuk számolni, hogy az Assassin's Creeden a Ubisoft hány stúdiója dolgozik, de nem kell messzire menni más példákért sem: a Modern Warfare 3 esetében külön csapat készítette az egyjátékos és a többjátékos módot, míg ugyanezt láttuk a Medal of Honor esetében is. A Battlefield 3 azonban egy helyen készült, és a DICE szerint ez sokat segített nekik.
A Battlefield 3 ugyanis teljes egészében a DICE stockholmi főhadiszállásán állt össze: "Jó dolog látni, ahogy a srácok fel-le rohangálnak és beszélgetnek egymással. Például a kooperatív játékmód a sztenderd multiplayer mögött meghúzódó filozófia alapján épült fel. Az, hogy a kooperatívot és a multiplayert készítő brigád tudott egymással beszélgetni, azt eredményezte, hogy egy sokkal egységesebb, jobb termék készülhetett" - nyilatkozta a Battlefield 3 producere, Patrick Liu.
A játékok produkciós ideje egyre nő, egyre több befektett erőforrás és emberanyag kell ahhoz, hogy elkészüljenek időre. Éppen ezért látjuk manapság sokszor, hogy egy játékon kettő vagy szélsőségesebb esetben akár több csapat is dolgoik. A Battlefield 3 esetében azonban nem ez a helyzet.
na meg ha lenne is majd még1 azt már úgy sem éljük túl mert valszeg atomháború lesz....
Amúgy nemhogy a játékosoknak, de még azoknak sincs keresnivalójuk Afganisztánban, akik ott vannak.
A játék battlelogról indul, ott van külön campaing, multi, co-op, egyéb.
Ha troll gibson nem tolja ide a képét és nem szarozza le a játékot- akkor sokáig és másoknak is tetszeni fog-nem indit háborút a cod-ok és a Bf-között. :)))
A BF-hirekhez inkább SOHA ne szóljon hozzá!!!
Mindig jót tesz egy játéknak ha a főplatform a PC:)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.