A Bethesda bejelentése szerint 7 millió példányt szállítottak le a Skyrimből az első öt napon, amiből 450 millió dolláros árbevételre számít a vállalat. Bár a pontos eladási adatok nem ismertek, a kiadó elárulta, hogy a készlet fele, tehát mintegy 3,5 millió kópia már az első 48 óra során gazdára talált, a Skyrim tehát határozottan jól fogy, mondjuk ez a toplisták ismeretében annyira nem meglepő.
Todd Howard, a Bethesda Game Studios vezetője szerint a Skyrim az eddigi legambicizósusabb projektjük, a Steamen az első 24 óra folyamán 280 ezer játékos játszott egyszerre a játékkal, ami nemcsak a vállalat, de a sokat látott digitális szolgáltatás történetében is rekorderedménynek számít. A Skyrim múlt hét pénteken jelent meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra, a Bethesda jelenleg a DLC-ken dolgozik, amik először Xboxon látnak majd napvilágot.
Na, és persze a patcheken, mint azt megerősítette a stúdió: a Skyrim néhány komolyabb bugtól is szenved, az egyik legkomolyabb például az a PS3-as hiba, ami már a Fallout 3-nál és a Fallout: New Vegasnál is előfordult - történetesen arról van szó, ha a játék aktuális mentése meghaladja a 6 MB-ot (ez már egy óra játék után lehetséges), a program elkezd szaggatni, szinte játszhatatlanná válik. A Bethesda szerint a bug valóban létezik, ezt is orvosolni fogják hamarosan.
Persze elég belőle egy is, de az az EGY már nagyon hiányzik! : )
Megerdemli, hogy megvegye, akinek tetszik, jatszik vele.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.