Szóval az úgy volt, hogy az Irrational Games elkezdett dolgozni egy játékon PS2-re és Xboxra. Az anyagot The Lostnak hívták, és nem, semmi köze nem volt a tévésorozathoz. Ehelyett inkább egy Devil May Cry-Zelda-Silent Hill kombináció volt, ahol az egyébként lineárisan egymás után következő pályákon belül a játékos relatíve szabadon mozoghatott, s azt tehetett, amit akart.
"A The Lostba mindent bele akatunk tenni, ami annyira sikeressé tette a System Shock 2-t. Sokat tanultunk belőle, főleg azt, hogyan készítsünk interface-t konzolra, és hogyan hidaljuk át a különböző platformok technikai akadályait" - mondta az Irrational Games designere, Bill Gardner.
Aztán amikor elkészült, úgy érezték, hogy a végleges termék nem felel meg a stúdió elvárásainak, így inkább eladták az FXLabs néven futó indiai stúdiónak, akik átportolták az anyagot PC-re, lefordították hindire, és helyben kiadták.
A játék sosem jelent meg máshol, vagy más nyelven, viszont ez adta meg a későbbi megasiker BioShock alapjait.
http://www.youtube.com/watch?v=-bAN7Ts0xBo
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.