Jay Wilson szerint, ha időszerű lenne a konzolos Diablo 3, akkor az alapoktól kezdve építenék fel, mintha eredetileg is nappalikba szánták volna.
"Nem szeretnénk szimpla portot" - mondta a Dio3 direktora. "Alapból a konzolokra építkezünk. Ez egy fontos különbség. Természetesen sok dolgot át fogunk hozni, de nem az a cél, hogy a PC-s játékot vigyük át egy az egyben. Célunk az, hogy úgy érezzük, mintha eredetileg is konzolra készült volna. Itt a Blizzardnál az a fő szempont, hogy az alapoktól kezdve fejlesztünk egy adott platformra."
A cég azt is elhintette, hogy egy nagy konzolgyártó már meg is kereste a stúdiót, és Wilson szerint "már alig várják az együttműködést" a Blizzarddal, de még mindig várnak a komolyabb tárgyalásokkal, amig az online komponens a helyére nem kerül. Érthető, hogy sürgetik a csapatot, de ez egy nehéz döntés, tekintve, hogy eddig csak PC-re fejlesztettek játékot, ezért egy igazán nagy brigádot kellett összeboronálniuk.
Köztük van Joshua Mosquiera, a Company of Heroes vezető tervezője is, aki a Ubisoftnál szerzett konzolos tapasztalatot. Össze kell hangolni a munkát, mivel elképzelhető, hogy a PC-s részleg hamarabb befejez egy feladatot, mint a másik és fordítva. Van még egy fontos szempont is: Wilson leszögezte, hogy amíg nincs konkrét bejelentés, addig ne vegyük készpénznek a konzolos Diablo 3-at. Egyelőre csak mérlegelik a lehetőséget, de ha már ennyit koptatta a száját Wilson úr, akkor csak van a dolognak valóságalapja.
Tehát ha jól értem még hozzá se kezdtek!
"A cég azt is elhintette, hogy egy nagy konzolgyártó már meg is kereste a stúdiót, és Wilson szerint "már alig várják az együttműködést" a Blizzarddal, de még mindig várnak a komolyabb tárgyalásokkal, "
Hát ami igaz az igaz van még egy pár konzolgyártó.Gondolom még azokkal is tárgyalnak majd.Úgyhogy 2012 1q el is lehet már most felejteni a konzolosoknak.
És az összesre kiadják, nem kivételeznek majd!
Ki lennék békülve egy konzolos verzióval, ha az mondjuk (hasonlóan pl. a Gears of War-hoz) 1 vagy valamivel több mint 1 év után jelenne meg a PC-s verzióhoz képest (GoW esetében nyilván fordított a dolog). Akkor konzolon is megfelelő minőséget hozhatnának, és nem kéne attól félni itt PC-n, hogy a konzolos igények miatt egy felemás játékot kapunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.