A Platinum Games tényleg új lendületet adott a fejlesztésnek, a bejelentés óta összesen nem láttunk annyi anyagot a játékból, mint az utóbbi pár napban. A VGA 2011-es bemutató után most itt a kibővített előzetes, hogy leellenőrizhessük, jó irányba haladnak-e a fejlesztések.
Egy dolgot leszögezhetünk: a játék összetéveszthetetlenül japános, ugyanakkor valamiért mégis fogyaszthatónak tűnik. Kojima pont ezért választotta a Platinum Gamest: a játékaikat még mi is értékelni tudjuk.
https://twitter.com/#!/Kojima_Hideo/status/147594757726683136/photo/1
#17:Ha büszkébb lennél a szamurájokra mint a huszárokra akk szégyeld magad és menj a beteg japánokhoz.
atto22: Mit vársz a japánoktól? :D A szamurájaikra büszkék, másban nem tudnak gondolkodni. :D Legalábbis szerintem ez lehet a sok kardozós játék mögött :D
#4: Itt egy értelmes ember, nálad a pont!
Kojima nem akarta, hogy ez a game legyen a MGS5, mert azt ő fogja elkészíteni, itt van, mai hír!!!:
http://www.gamezone.com/news/hideo-kojima-authentic-stealth-mgs-will-come
Illetve mivel ennek semmi köze nem lesz a storyhoz ezért vették le belőle a Solid nevet és adták hozzá a Rising-ot.(Ugyanúgy ahogy az Acid esetében)
Emiatt lett megváltoztatva ennek a résznek az időpontja, mert eredeti tervek szerint MGS2 és 4 között játszódott volna(2009-2014).
De meggondolták magukat!
amúgy biztos én vagyok szőrszálhasogató, de az ilyen játékokban mindig iszonyúan irritál, hogy habár egy brutális, mindent elvágóan éles kard van az irányított karakternél, mégis sokszor percekig kell "ütni" vele az ellent, mintha valami bottal vernéd őket, aztán hirtelen a kombó végén hopp, már egy "legyintéssel" felszeleteled a rosszarcot
szerintetek ez nem elavult és béna h&s motívum? úgyis egy rakat ellent kell mindig elintézni, akkor tegyenek bele még 5x annyit, a konzolok meg a gépek már megbirkóznának vele, aztán lehetne szeletelni, mégis kevésbé mutatna hülyén, ráadásul még látványosabb dolgokat is ki lehetne belőle hozni
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.