Vagy nem. Mindenesetre Oskari Hakkinen a Remedytől nem adott túl sok magyarázatot arra, hogy miért nem jelent meg a játék rögtön PC-re: "Persze mindenképp szerettük volna, ha az Alan Wake megjelenik már az első napon PC-re is, de a csillagok sajnos nem megfelelően álltak. És ezt fáj nekünk egy picit."
Szóval, itt a hivatalos magyarázat: a csillagok nem úgy álltak, ahogy kellett volna. Hakkinen ezen kívül elmondta: a PC-s játékosok közel állnak a cég szívéhez, hiszen a Death Rally, majd később a Max Payne mindkét része hardcore PC-s anyag volt.
A várakozásnak szerencsére most már majdnem vége: a Remedy tegnap bejelentette, hogy jövő év elején végre PC-re is megjelenik a másfél éve Xbox 360-on elrajtolt, ám nagy Xbox-exkluzív címhez képest viszonylag gyengébb, körülbelül másfél milliós eladást produkáló Alan Wake.
A másik dolog meg az, hogy az Alan Waket kár össze hasonlítani a Silent Hillel meg más egyéb horror játékkal, ugyanis ha nem is 100%-osan, de lényegében egy nagyon egyedi játékról van szó. Az Alan Wake sem Silent Hill-hez, sem Resident Evil-hez se máshoz nem hasonlítható. Az Alan Wake az Alan Wake. :)
Nem kell a rinya, becsicskultak a Microsoftnak, remélem értékelik és viszonozzák majd annyira a gamerek a Ribanc remedy-t hogy a megfelelő Utat választják a játék indításához.
Arcul köptek most pedig még seggbe is akarnak tolni, Javaslom senki se adjon egy forintot sem a játékért.
ZsupiDav igazad van, minek ez a parasztvakítás? Mindenesetre köszönjük szépen Remedy, hogy gondoltok a PC-re miután már leköptétek...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.