A legfontosabb erénye a játéknak az előddel szemben, hogy inkább lassabb, felfedézés-központú pszichológiai horror lesz, reálisabb fegyverekkel és eszköztárral. A Homecomingban minden benne volt: uzik, kardok és kalapácsok, ez sok játékost felháborított. Ezzel szemben a Downpourban lesz egy alap lőfegyver az öveden és egy közelharci fegyver a kezedben. Minden fegyver leamortizálható - a fából készültek hamarabb tönkremennek, mint a fém társaik. A legtöbb eszköz, amit használhatunk. teljesen hétköznapi tárgy: gereblye, palackok és konyhai kés. A HUD is megújult, Murphy fizikai állapotáról tanúskodik, aki ha megsérül, vérzik, ruhája is elszakadhat.
Régi ellenfelek is visszatérnek, de Shatsky elmondta, hogy a szörnyek közvetlenül kapcsolódnak majd a főszereplő hátteréhez. A piramisfejű rémség sokkal inkább kötődik a Silent Hill 2-es Jameshez. A játék különböző fóbiákat is felvonultat majd, a víznek nagy szerepe lesz, illetve az időjárás is kihat a játékmenetre. Ha vadul esik az eső, akkor a városban több szörnyeteg kószál majd, célszerű lesz menedéket keresnünk.
A Silent Hill: Downpour márciusban jelenik meg PS3-ra és Xbox 360-ra, attól függően, hogy miként játszunk, olyan befejezést kapunk majd.
Na várjunk csak. Eddig nem hamu potyogott az égből? :O
Egyébként jónak hangzik, végre egy fincsi túlélő horror.
Asszem kölcsönt fogok felvenni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.