Ez nem azt jelenti most, hogy lesz easy meg hard, hanem azt, hogy a harcok nehézségét és a puzzle-ök nehézségét külön-külön lehet majd állítani. Aki járatos a harcban, de utál hosszasan agyalni és kitalálni dolgokat, az lecsavarhatja a fejtörők nehézségét könnyűre, de mégis kihívást lelhet a harcban.
A dolog persze fordítva talán még inkább igaz: sokan egyszerűen bénák a harcban, de szeretnek a nyomokból és apró jelekből rájönni egy-egy titok nyitjára. Amennyiben a puzzle-ök nehézségét feltekerjük, a játék kevesebb nyomot és egyéb utalást tesz, így sokszor magunknak kell majd kitalálnunk, hogy egy-egy tárggyal, amivel látszólag semmit nem tudunk kezdeni, milyen kis mellékküldetést tudunk felfedezni és megoldani.
A fejlesztők szerint érdemes lesz ezeket teljesíteni, mert a jutalmak elég durvák: például találhatunk így olyan ládikát, amiben egyszerre három életerő-csomagot lelünk, ami az új Silent Hillben bizony egy komoly ajándék - ez is jól példázza, mennyire nehézre tervezik a játékot. De így találhatunk például shotgunt is, amit egyébként az egész játék alatt nem szerezhetnénk meg.
de nem... hú :D
Szerintem ha valaki az összes trófeát be akarja zsebelni a Downpour-ban akkor mindent a tetőfokra kell majd állítania. Ezért szerintem tanácsos lesz előbb végigvinni normál fokon és amikor már kicsit tisztábban vagyunk a dolgokkal, utána átállítani mindent maxra. A mai játékoknál csak a nehézségi szint állításával tudjuk kicsit magasabbra kovácsolni a játékidőt...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.