A Mortal Kombat legutóbbi része PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra érkezik, s bár hamarosan tiszteletét teszi a boltok polcain egy bővített változat is, a Warner Bros. és a NetherRealm Studios a héten bejelentette, hogy készül a játék PlayStation Vita-verziója, ami a hírek szerint többé-kevésbé megegyezik majd a PS3-as játékkal.
Ed Boon, a fejlesztők kreatív igazgatója a hivatalos PlayStation Blogra készült interjúban osztotta meg az első részleteket a Vita-verzióról, ami elmondása szerint tartalmilag mindent - a kiegészítőket is - átemel a nagytestvérektől, sőt a kézikonzol-tulajok exkluzív finomságoknak is örülhetnek. A grafikába természetesen kénytelenek voltak belenyúlni a srácok, a karakterek és a hátterek rendre kevesebb poligonból épülnek fel például, de Boon azt ígéri, hogy cserébe stabil 60 fps mellett fut a játék, ráadásul a kicsi képernyő által biztosított magas pixelsűrűség révén a különbség nem igazán érződik.
Az egyik legfontosabb különbség az otthon és a kézikonzolon játszók között, hogy utóbbiak alapvetően - főleg ha buszon, metrón használják a kütyüjüket - a rövidebb, gyorsabb játékokra úsznak rá, ezért a vitás Mortalba beletettek egy második Challenge Towert, amiben 150 exkluzív kihívás várja a rajongókat - ezek egy része természetesen az érintőkijelzőt és a mozgásérzékelőt használja ki. Az érintőkijelzőt több módon is bevethetjük: az X-ray támadások elsütéséhez elég az X-ray mutatóhoz nyúlni, és a kivégzéseket is végrehajthatjuk a megjelenítő tapicskolásával.
A srácok nem estek túlzásba, az Ultimate Marvel vs. Capcom 3 vitás változatával ellentétben nem erőltették a dedikált érintőkijelzős irányítási módot, ráadásul a hátsó tapipadot sem használták a munkálatok során. Fájóbb pont talán, hogy a Mortal Kombatból kimaradt a PS3-Vita kapcsolat: se keresztplatformos játékra, se exkluzív karakterek feloldására nem lesz lehetőség.
A játék neve egyébként egyszerűen Mortal Kombat lesz, a korábban pletykált Vitality alcímet szerencsére elfelejthetjük.
meatsuckDD: 80% talán kissé túlzó de ami tény az tény. Persze lehet ám, hogy még így is megérné nekik kiadni.
ON : Én a playstation platformján sokkal jobban tudom kezelni a verekedős játékokat , már anno PSPn is nagyon jól feküdt a Tekken . Szerintem ez tuti siker lesz , én minden esetre nagyon imádom a konzolon :)
Aki megvenné PC-re az higgyétek el, hogy billentyűzettel is el tudna vele szórakozni vagy venne hozzá egy 3-4k s gamepadot aztán ennyi. Az un "feeling" meg elég szubjektív dolog. Régen egy billentyűzetről ketten MKzni bizony elég feelinges volt...
JohhnyHUN: Mitől UNDORÍTÓ az érintőkijelzős játék? Aláírom, hogy egy PSP-s gombos irányítás sokkal kényelmesebb de mobilon egy csomó játékkal nagyon jól el lehet szórakozni érintőkijelzőn. :)
egyébként sokkal jobb konzolon játszani....: D most a pc-sek jönnek a "de pc-hez is lehet kapni kontrollert" blablabla dumákkal: D de szerintem akkor is sokkal élvezhetőbb: D elterpesztesz az ágyon és csapatod neki: D amikor elkezdtem xbox-ozni,a cod4-el kezdtem.hát annyira szokatlan volt joy-al az irányítás,hogy a gyakorlópályán alig tudtam becélózni a céltáblául szolgáló terrorista "bábúkat" : D de 1-2 nap és belerázódik az ember: D érdemes befektetni egy konzolba.legyen az ps3,vagy xbox360: D akárhány olyan poszt van,ami egy ps3,vagy xbox360 exkluzív,vagy random konzolos játékról szól,mindig rinyálnak a pc-sek: D a pc már "divatjamúlt" : D én is csak zenélek,filmezek,netezek rajta: D szerintem amennyi pénzt rááldoztok a gépeitek fejlesztgetésére,abból lazán futná egy konzolra: D na mindegy...én személyszerint leszarom,csak már unom,hogy mindig a sóvárgást látom; ) : D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.