Paul Wedgwood elmondta, hogy új játékon dolgoznak, mely az idén fog megjelenni PC-re, a világ vezető konzoljaira, valamint teljesen új platformokra is. A csapat mögött olyan címek állnak, mint a Wolfenstein: Enemy Territory, az Enemy Territory: Quake Wars vagy éppen a Brink - bár ez utóbbi nem igazán muzsikált jól sem a kasszáknál, sem a kritikusoknál.
A vezérigazgató elmondta, hogy az idei évben hatalmas változások várhatóak a csapat háza táján az új játékmegjelenéseket tekintve, kétségtelen, hogy valami nagy dobásra készülnek. S nem csupán egyre, hanem többre is - az elkövetkezendő hetekben és hónapokban lesz mit bejelentenie a srácoknak.
A stúdió határozottan megerősödött a kulcsfontosságú területeken, néhány új tehetséggel bővítették az állományt. Teljes mértékben figyelemmel kísérik a játékipar változását és elvárásait, alig várják, hogy beszéljenek az új játékaikról. 2001-ben még csupán modder csapatként tekintettek rájuk, tíz év kellett ahhoz, hogy profi fejlesztővé avanzsáljanak: számos multiplayer sikert tettek le az asztalra, létrehoztak egy teljesen új univerzumot is, sokat tanultak, főleg a hibáikból. A letölthető címek jelentőségét ők is elismerik, hasonlóan a mobileszközökhöz és rendkívül szimpatikus módon nem temetik a PC-t, ami szerintük "egészségesebb, mint valaha".
Elég a szócséplésből, várjuk a konkrétumokat!
,de csak amikor full ember szobák voltak
amint lecsökkent ez 2-3 emberre, a többi meg bot volt ,na akkor lett szar, unalmas
Maga a rendszer, fegyverek, pályák, feladatok mind-mind élvezetesek voltak. Vmi gubbanc volt,mert pár nap után minden szoba üres volt,pedig játszottak vele. Vagy a szerver vagy a peccsel volt a gond.
Szóval kevesebbet várok ettől, mint bármi City Interaktívos fejlesztéstől a jövőben... oh és igen, én kérek elnézést ! :D
Vagy ez csak nekem kérdés!?
Lemaradtam volna egy picit !? : )
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.