Amikor megkérdezték a fejlesztők egyik fejesétől, Adrian Laceytől, hogy a kinectes irányítás helyettesítheti-e valaha a hagyományos, kontrolleres irányítást, az úriember csak ennyit válaszolt: "Ez olyan, mintha azt kérdeznéd, hogy egy felfújható guminő helyettesítheti-e a valódi nőt."
Lacey viszont elismerte, hogy el tudna képzelni a játékban egy olyan szegmenst, ahol esetleg a Kinect kerülne előtérbe, de akkor is: a mozgásérzékelés csupán fokozni képes a hagyományos élményt. Lehet, hogy később annyira kifinomult lesz, hogy lecseréli majd az összes régi módszert, de ez biztos nem a Future Soldierben fog bekövetkezni. Elmondása szerint a Kinect még csak az életútjának első szakaszában van, s mivel ők is fejlesztők, még tanulmányozzák a lehetséges útirányokat.
A Ghost Recon: Future Soldier tartalmaz majd egy Kinect-kompatibilis funkciót, mely a Gunsmith névre hallgat. Ebben saját gesztusainkkal, kézjeleinkkel szabhatjuk testre fegyvereinket, de Lacey hangsúlyozta, ez csupán kiegészítő adalék, a szexuális segédeszközökhöz hasonló, "valami, ami vicces".
A játék májusban jelenik meg Xbox 360-ra és PS3-ra, őket követi majd a meglepetésnek számító PC-s verzió. Szert tettünk pár ínycsiklandozó képre és artworkre, csorgassátok rá a nyálatokat ezerrel.
OMG
OMG néha olvasni is kéne a híreket. ;)
az a ghost recon online
nemtom miért nem tették bele a hírbe
nagyon pöpecül fest a tűzharc
bár a socom4 is így indult, azt casual sz.r lett belőle
na ez volt 1-2 év múlva a socomban (első rész!) is, de már akkor is látható volt,hogy inkább érdekes mint hasznos
2012.május 22-én jelenik meg elvileg.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.