Az biztos, hogy a számos újratervezést megélt I Am Alive továbbra is megosztja a játékosokat, s úgy látszik, hogy fejlesztők továbbra sem tudják eldönteni a designt. A legújabb képeken is erős kontraszt mutatkozik: egy részük túl sötét, más részük túl fényes. Mit akarnak ezzel elérni? Döntsetek!
A túlzottan is sokat késlekedő I Am Alive-ot a Ubisoft Shanghai fejleszti, a munkálatok lassan véget érnek, de még most sem tűnik túlzottan kiforrottnak a program. A harcrendszer ellenben egészen innovatívnak néz ki, blöffölhetünk, taktikázhatunk a túlélésért. A cím március 7-én jelenik meg PSN-en és Xbox Live-on 1200 MS pontért, s ennek megfelelő dollárért.
a végén meg kapsz egy nulla újrajátszást
kínszenvedés sztem ez az ubinak
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.