A Sonynál valószínűleg nem a legnagyobb játékrajongók, de valószínűleg nem is a legjobb szakemberek dolgoznak a PlayStation-részlegen az utóbbi időben, ami megmagyarázza, hogy a PlayStation 2 és a PSP sikeres megjelenése után miért született annyi borzalmas döntés. Mint kiderült, ilyen döntés volt az is, hogy a Sony nem adta ki Japánon kívül a Demon's Soulst, szerintük ugyanis nagyon rossz volt a játék.
Az IGN szegezte neki a kérdést a Sony Worldwide Studios nagyfőnökének, Shuhei Yoshidának, miszerint a döntés, hogy nem adták ki a Demon's Soulst Japánon kívül, egy eléggé elbaltázott dolog volt-e? Yoshida elmondta, hogy igen, hatalmas hiba volt, 100 százalékig egyetért ezzel. De azért megmagyarázza.
Odaát máshogy készül a játék
Yoshida szerint elég egyszerű oka volt annak, hogy nem akarták kiadni a játékot Japánon kívül: amikor ők kipróbálták, arra jutottak, hogy annyira rossz az anyag, hogy inkább hagyják. Mindez az úriember szerint annak tudható be, hogy Japánban máshogy készülnek a játékok, mint nyugaton. Míg előbbi esetében minden párhuzamosan készül egyszerre, és nagyon sok ideig nem is lehet tudni, milyen lesz igazából a végeredmény, addig az európai és amerikai stúdiók már nagyon korán készítenek egy prototípust, ami nagyjából visszaadja a végleges játékélményt.
Yoshida elmondta, hogy a fejlesztés nagyon késői szakaszáig nem is tudták kipróbálni a játékot, de amikor végre megtehették, nem volt éppen leányálom: szaggatott, folyamatos technikai problémák voltak. "Így alábecsültük a játékot, de meg kell jegyezni, hogy a teljes japán sajtó is ugyanezt tette."
Később aztán, mikor újra próbálták a játékot, Yoshida arra jutott, hogy nagyon rossz, és inkább félretette. Szerencsére azonban később az Atlus megjelentette Észak-Amerikában, a Namco pedig Európában, így végül hozzánk is eljuthatott ez a remekmű.
Már elnézést a vulgarizálás miatt, de amikor minden egyes hírnél megy a faszverés akkor már kezd nagyon idegesítő lenni... :(
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.