Ennél több információval nem rendelkezünk egyelőre, ugyanis a Namco Bandai hivatalosan nem jelentette be a kinectes Dragon Ball Z-játékot, ráadásul nem is reagált a Siliconera által megszellőztetett pletykákra. A lap a koreai korosztályos vizsgálóbizottság honlapján talált rá a "DragonballZ KINECT" címre, s bár az alapvetően elegendő bizonyíték lehetne, azért szerencsésebb, ha várunk a formális bemutatóra.
A Dragon Ball-széria alapján ezer éve készülnek játékok, a Namco Bandai 2009 óta játékok amerikai és európai terjesztésével. Eddig négy rész jelent meg Xbox 360-on, a Dragon Ball Z: Burst Limit és a Dragon Ball: Raging Blast két része után a Dragon Ball Z: Ultimate Tenkaichi éppen tavaly októberben mutatkozott be. Eddig egyetlen felvonás sem támogatta a Microsoft kameráját. Ti milyen kinectes fícsörökre tippeltek?
Köszi, ampeeer!
-A játékhoz mellékelt kiskönyv segítene, a Kinectet meg jól beprogramoznák, megoldható, méha butítva is.
-Lehet, hogy csak arénában küzdenek majd, de ha a konkrét harcokat kell újrajátszani, akkor sem probléma megfelelő teret odascrollozni, ahol éppen következik az aktuális rész
-Átalakulás: ahogy az animében, erőlködés és egyszerű mozdulatsor
- fejkövetés
- csak stilizálva, nagy vonalakban, erős rásegítéssel
Ennyi, majd a Kinect 2 jobb lesz.
- Minden karakternek egyedi támadásai vannak amiket be kéne tanulni a Kinect kamerájának pedig pontosan érzékelni
- A támadásoknak nevei is vannak amiket be kéne nyalni és érthetően visszamondani
- Egy DB harcban sokszor elég nagy területeket járnak be a karakterek ezt a fajta mozgás Kinectel hogy oldanád meg?
- Csillagharcosoknál, hogy lehetne átalakulni pl?
- Több célpont esetén ott a célpontválasztás problémája és megint előjön a kitérés/mozgás
- Mozdulatok. A DB-ben szélvészgyors ütések és rugások vannak amik elég bonyolultak tudnak lenni. Ezeket nagoyn nehéz lenne pontosan kivitelezni és beolvasni is.
Összességében úgy gondolom, hogy meg lehet valósítani a dolgot de szénné kell butítani a témát, ezért nem nevezném a Kinectet egyetlen megoldásnak. Tökéletes megoldásnak meg pláne nem. :)
Ha egy amúgy pörgős csatát le akarsz butítani minimálisra, akkor tökéletes megoldás!
Sajnos ez az eszköz nem képes olyan gyors lekövetésre, hogy ebből bármi jó süljön ki. Arról nem is beszélve, hogyha elég pontos lenne, és nem laggolna annyira, akkor sem lenne értelme egy ilyen verekedős játéknak. Két lehetőség van, az egyik az, hogy valami iszonyat béna ledegradált rendszert találnak ki hozzá, pl két csuklómozdulat egy kombó, meg ilyenek, vagy a másik, hogy csapkodsz össze-vissza, és a Kinect meg magától eldönti, hogy milyen mozdulatsort ad be az ugra-bugrádra. Egyik sem hangzik jól:S Egy pozitívum lehetne azért, az pedig a szavatosság, mert egy átlag játékos 30 perc - 1 óra után kimerülne a "harcban", így eltartana egy darabig a végére érni.
Nyomsz egy: - kamehamehát, és beleállítod a kontrollert a TV-be
- genki damát, és szétvered a csillárt (ez kézzel is megoldható)
- néhány komolyabb ütés közbe bejön valaki a HELLYSÉGBE, megijeszt, és kirepül a kezedből a nuncsaku, rosszabb esetben pofándobod vele, aztán lehet a WHISKEY-JÁRATON KIME-ME-MENEKŰNI.
Szóval, a Kinect az egyetlen tökéletes megoldás.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.