A következő Medal of Honor-játék idén októberben jelenik meg, s ismét a Tier 1 osztag történetét izgulhatjuk végig a közel-keleti hadszíntereken. 2010-ben támasztotta fel a brandet az EA és a Danger Close, s habár az mérsékelt visszhangot kapott a sajtótól, a játékosok szépen kapkodtak utána. Nem volt kérdés, hogy érkezik a folytatás, amire már korábban számos előjel utalt, s az érintett fejlesztők sem tagadták, hogy nagyban készül a projekt.
A Medal of Honor: Warfighter sablonosabb címet nem is kaphatott volna, de nem ezért fogjuk szeretni. A stúdió, reméljük, tanult a hibákból és egy még inkább összerakott produktumot tálal fel nekünk. A látványért a Battlefield 3-ban debütált Frostbite 2 engine felel majd. A játék multiplayer üzemmódját ezúttal házon belül készítik, a DICE nem segédkezik az online porció kifaragásában.
Bővebb információkat a háborús shooterről az OXM legfrissebb száma közöl majd, de a jövő hónapban tartandó GDC-n az EA is bemutatja a sajtó munkatársainak az első képekkel egyetemben. Maradj résen az újabb infókért!
Nekem a single-nek a grafikája és a fizikája nem tetszett mindössze.
Ez a játék olyanoknak való akik a realisztikus háborúra kíváncsiak és nem agyatlan szkriptengerből álló túl sok mű-látvány jelenettel megszórt kamu-kommandósok tevékenységeire.
Talán az hogy a single is Frostbite-ot használ és nem Unreal 3-at, a játék előnyére lesz.
Remélem segít nekik kicsit a Dice vagy a Respawn.
amúgy tényleg az lesz, hogy minden évben lesz új CoD az Activisiontól
és minden évben új Medal of Honor vagy Battlefield az EA-tól
az előző MoH tényleg mutatott valami újat FPS-ek terén.Végre nem az volt,hogy egyedül levertünk mindenkit és megmentettük a világot,hanem csak egy kis harcban voltunk aminek a végén nem nyertük meg az egész háborút hanem örültünk,hogy egyáltalán kijutottunk élve.
Na meg azért elég drámai hatás is volt a végén.Én majdnem elsírtam magam:(
Remélem onnan folytatják ahol abbamaradt.A single részén nem kell változtatni szerintem kivéve a hosszán.A multin meg nagyon sokat.A DICE ért a nagy terepes lassú harcos multikhoz mint a BF-ek,de a kis pályás gyors harcokhoz nem.Szerintem jó,hogy nem a DICE csinálja.(persze még mindig a DICE a király,de nem MoH-ban)
Ezekből a mostani FPS játékokból én már csak a nehézséget hiányolom :-( Filmes hangulat helyett jöhetne már egy igazi kemény FPS, melyben tényleg szenvedni kell, mire az ember a végére ér :-)
Engem ez csak akkor fog érdekelni ha nem egy BF/CoD hibrid lesz, hanem végre tökösek lesznek és nekieresztik a CoDnak és lenyomják a saját pályáján és elsöprik az első ujkori MoH okozta kellemetlen emlékeket :)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.