A Hitman Absolution hatalmas emberi tömegeket mozgat meg, miközben a Glacier 2 engine stabil 30 képkocka/másodperc sebességgel fut. A dánok saját fejlesztésű motorjának tömegtechnológiáját mi magunk is megcsodálhatjuk majd az idei GDC-n, ahol egy tanulságos demóban győződhetünk meg arról, hogy milyen 1200 karakter egyidejű virgonckodása a képernyőn.
Már az alapoktól kezdve ez volt a cél az IO-nál, nyugodtan kijelenthetjük, hogy jó munkát végezett a csapat. Ha arra gondolunk, hogy milyen erőforrás szükséges ezer ember önálló gondolataihoz és ahhoz, hogy befolyásolni tudjuk őket, tényleg ütős a technológia. Egy ingame képünk is van addig, míg a demó napvilágot lát:
Az előadás kitér a tömeg implementálásának folyamatára, betekintést adva az algoritmusokba, valamint belefonva olyan részleteket, hogy a játékmenet hogyan befolyásolta a tervezési döntéseket. A Hitman Absolution idén jelenik meg PC-re és konzolokra.
Mindezek ellenére egy képről nagyon nehéz megmondani, hogy a dánok joggal reklámozzák-e az új feature-t. Az viszont mindenképp méltányolandó, hogy ők legalább mernek nagy tömeget tenni a játékukba. Az Assassin's Creed-en kívül hirtelen nem is tudok másik olyan játékot mondani, ahol lenne nagyobb tömeg a képernyőn (és nem stratégia! :D ).
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.