A német Crytek nemrégiben frissítette a CryEngine SDK-t, így a verziószám jelenleg 3.4-nél tart. Megújult a DirectX 11 tesszelláció, tovább fejlődött a mesterséges intelligencia, valamint új lehetőségek nyíltak a karakter-renderelés folyamán. Lássuk miként néz ki minden mozgásban!
Verziószámot lépett a CryEngine, így jelenleg a 3.4-es SDK-nál tartunk. A látvány tényleg magáért beszél, s ha játékfejlesztésre adnánk a fejünket, illetve lenne felesleges pár millió dollárunk, mi magunk is elgondolkodnánk a németek ajánlatán. Minden új funkciót részletesen bemutat az alábbi techdemó. A közeljövő játékai már így fognak kinézni.
És ha e mellé még jó játékmenetet, történetet is hozzá fognak majd rakni, na az lesz a tuti!
( Én bizakodó vagyok, azért csak csinálnak majd jó game-ket is!? )
Kábé ez számít.
DirectX azért kell PC-re, mert több hardver van. Ezért is lassú az egész, mert directx-driver-hardver közötti kommunikáció lassú, míg konzolra nem kell semmi ilyen az állandó hardver miatt. (Persze ez inkább okoskodás, de kb. így van.) Windowsból is csak egy keményen átalakított állná meg a helyét, ami meg már nem is windows...
Egyébként a kettő mindig jobb, mint az "egy tökéletes", mindegy, hogy pártról, nagyvezérről, szukáról vagy játék-motorról beszélünk ! :D
Az egy platform, na az lenne a csudi jó! Ha beigazolódik, hogy a Sony következő BOX-a ( muhahah! \o/ :) immár tényleg AMD procin alapszik, DirectX-el (ez ügye Windowst is jelent :) akkor lesz csak kánaán ! :))) Gondold csak el, nem kellene három lemezt nyomni, csak egyet, azon rajta volna egy darab EXE- ami módosítás nélkül fut PC.BOX."PS"4-en. Csak annyi, hogy a mellékelt három matrica (kék, zöld, fekete) azt ragasztod ki a doboz elejére amelyik szimpatikus... :D
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.