A Metro-nak adott interjúban, a Crytek kreatív vezetője, Rasmus Hojengaard elmondta: a tegnap bejelentett Crysis 3 az első két számozott epizód legjobb elemeit ötvözi majd. Ahogy arról beszámoltunk, az új részben ismét Prophet bőrébe bújhatunk, aki visszatér a Cell Corporation által Nanodome-ba zárt New Yorkba, amit eközben lassan visszahódított magának a természet.
"Biztosra mondhatjátok, hogy a Crysis 3 játék a sorozat alapjaira épít" - kezdte Hojengaard, majd hozzátette, hogy rengeteget merítettek a Crysis 1 játékmenetéből, ahol "széltében" kellett előrehaladnunk, és a Crysis 2-ből, ahol "függőlegesen" - mindezt egy gyönyörű és egyedi környezetben ötvözték. "Biztosíthatlak titeket arról, a Crysis 3 a sandbox környezet minden előnyét élvezi majd, és visszatér a Crysis-frencsájz gyökereihez."
"Nem aggódunk New York miatt. Az egyik legfontosabb város, nem véletlenül játszódik ott sok játék és film. Őszintén szólva az egyik leggazdagabb és legváltozatosabb metropolisz az Egyesült Államokban." Hojengaard biztos benne, az esőerdő által benőtt város képe nem csak segít majd megkülönböztetni a Crysis 3-at, a korábbi New York-i ábrázolásoktól, de ez lesz az egyik legütősebb próbálkozás arra, hogy megteremtsék a posztapokaliptikus New Yorkot. A játékban a világ hét csodája mentén hét nagy területre osztották fel a terepet, mindegyik más lesz, másfajta növényzet várja a játékost, ami eddig nem látott gazdagságot ígér majd.
A Crysis 3 2013 tavaszán jelenik meg.
#20 COD feeling? Hol van a COD attol hogy az akcio elott felmered a terepet es kitaktikazod mi lenne a legjobb strategia? Ilyen baromsagot ne irjatok. A 2. Resz linearisabb mint az elso persze de hangulatban tunyom rajta
hmm lehet hogy a Cell nem nyugodott és piszkálta a Cepth maradványokat?
Nekem is jobban bejött az első, főleg a környezet miatt.
#9
A 2. részben volt játékmenet nem úgy mint az 1-ben. Szerintem igen is sokat fejlődött a 2. rész az elsőhöz képest.
Ha már mindenki a techdemoval jön, akkor az első rész sokkal inkább volt az mint a 2.
Van pár cég akik rendesen bevonják a játékosokat is a tesztelésbe, meghallgatják a forumokon a véleményeket... persze itt szerintem azért sem akarnak változtatni mert már elég régóta dolgoznak a projecten és a játék gyökerét képezi a helyszín... meg szerintem sem olyan ciki new york, szóval nem egy olyan mellé fogás mint a Devil May Cry átdesignolása, ami egy fantasztikus játéknak tűnik a videók alapján, de egyértelműen egy designeri mallőr az, hogy nem engednek a vásárlók akaratának, és nem változtatják meg a főhőst (attól függetlenül, hogy a kezdeti kinézethez képest már változtattak). Értetlenül állok az ilyen dolgok előtt, amikor két három ember akarja csakis bebizonyítani az igazát, egy franchise megváltoztatásával kapcsolatban... röhej.
A másodiknak volt jó eleme? Az első részhez képest a második minden szempontból visszafejlődés volt.
Ui.: Még esetleg érdekes lehet, Illium, Omega, Vermár, Feros, Novéria, vagy Tuchanka (nagyon! :) ...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.