Assassin’s Creed III - fejlettebb tömegszimuláció

  • Írta: InGen
  • 2012. április 27.
  • Hír
Link másolása
A csoportok jelenléte a városokban mindig is az Assassin’s Creed fontos részét képezte, hiszen ezék tették valóságosabbá a játékkörnyezetet - s, persze segítettek abban is, hogy eltűnhessünk a minket kereső őrök elől. A harmadik részben mindez sokkal fejlettebb és életszerűbb lesz.

Korábban a készítők betettek egy csoportot a város egy pontjára, és azok általában ott is maradtak - nem volt túlságosan valószerű. Az új részben mindez dinamikusan fog történni: bizonyos csoportosulások favorizálnak majd egy-egy területet, ahol rendszeresen jelen lesznek, de dolguk végeztével tovább állnak, és a városok más részeire mennek. Mindez azonban nem csak az emberekre igaz, az új részben az állatvilágnak is fontos szerepet szánnak a készítők.


A vadonban állatokat ejthetünk csapdába és vadászhatunk rájuk. Akad majd néhány olyan, amit egyszerűen elkaphatunk, sokat azonban csak komoly odafigyeléssel, lopakodással és megfelelő ügyességgel fektethetünk ki - a fejlesztők szerint hasonló orvgyilkos technikákat kell alkalmaznunk, mint az emberi célpontok esetében.

Ha elég ügyesek vagyunk, megkereshetnek minket a helyi vadásztársaság tagjai, így olyan területekhez és egzotikus állatok levadászásának lehetőségéhez férhetünk hozzá, amihez egyébként nem.

37.
37.
felegyi
Nem hülyeség, tényleg nem volt valami was is das kihívással rendelkező sorozat... ezeken kicsit javíthatnak, főleg hogy elég látványosan tudunk ugrálni egyről a kettőre!
36.
36.
elite_hun
#34: nem azért, de egy bérgyilkosnak talán épp azért lehet könnyű dolga, mert az ellen 120 kiló vasban van és alig tud mozogni :D
35.
35.
Dark_Temptation
#32: senki sem vitatta, hogy miről szól a játék.futsz tovább? hova fuss tovább ha 2 csapásból lecsapsz 8 ellenfélt? értelmét veszti a bérgyilkosos menekülés. javítsatok ki de az én fejemben 1 bérgyilkos úgy néz ki, hogy behatol 1 bázisra észrevétlenül, megöli a célszemélyt, ha észreveszik, le öl 1-2 embert de nem 1 egész csapatot és menekül, elrejtőzik, felszívódik. Meg azért legyen már 1 kis kihívás a játékban. Imádom az AC-kat nagyon látványosak a kivégzések és jó is csinálni. De azért 1 kicsit monotonná válik szerintem. Remélem ezen csiszolnak még valamit!
34.
34.
Hubert Cumberdale
#32: Asszed egy profi bérgyilkosnak könnyű dolga van 30 ember ellen? Főleg, hogy a bérgyilkos egy csukjás pizsamában van, a katonák meg 120 kiló vasban... Nagyon gáz, hogy egyesek így látják a dolgokat. Épp ezért vannak ilyen röhejesen könnyű játékok. Amúgy is hogy jön ide a bf meg a cod? Akik sírnak a nehéz játékok miatt azok legózzanak, vagy vegyenek wii-t meg hozzá egy ugrálókötél szimulátort.
33.
33.
#32: Egy vérprofi mester bérgyilkos se tudjon egyedül 30 fegyveres katonát leszedni. Ha erős túlerőben van az ellenfél, egyszerűen kényszerüljön rá a menekülésre. Ilyen alapon a játék könnyűsége is megmaradhat: ha elszaladsz, akkor ugyanúgy soha az életben nem fogsz meghalni. De ha mégis kiállsz ellenük és harcolsz, akkor izzadj vért az életben maradásért. (Persze szintén csak nagy túlerő esetén.)
32.
32.
Bré
Nem értem miért "nyafogtok" állandóan azért mert húú de könnyű stb. lehet hogy könnyű de azért egy vérprofi mester bérgyilkos ne legyen má 2 másodperc alatt lefegyverezhető, pusztán azért könnyű mert nem arról szól a játék ez nem egy COD vagy BF vagy fa****tudja mi van még ami arról szól h mész ölsz oszt csüssz, az AC epizódok csakis de csak is a sztoriról a feelingről szól hogy milyen egy igazán király mester bérgyilkosbőrébe bújni, ha belegondolsz a filmek ugyanilyenek... pl: nem tudom ki látta de a Jason Statham-nek van egy olyan filmje hogy mestergyilkos, nah az a csávó mindig félkézzel izzadás nélkül megcsinál bármit a filmekben, csak kevésbé veszed észre mert pörög a film, nah pont ilyen az AC ott is te vagy Alrair/Ezio/Connor vagy Desmond, pörög a sztori fight van te is odamész kettőt csapsz 8 an meghalnak futsz tovább mert nem zökkenhetsz ki a sztoriból, most ez olyan mintha te néznél egy filmet de 5 percenként meg kellene állítsad mert bejön tesó/muter/fater kötekedni, így szar lenne, az AC-be pedig megy a sztori kis fájt nem akarsz azzal fél órát szarakodni le is vered őket 10 ms alatt és folytatod szépen nyugodtan a sztorit, tehát ezért nem kéne nyafogni állandóan remélem értettétek:D amúgy a játék akármi is lesz benne szar lesz-e vagy jó nem érdekel mert nagyon várós:)))
31.
31.
vaszil1
Úgy tudom a Battlefield 3-ban ki kellet nyírni egy patkányt, ami megtámad. A PETA rögtön ráharapott. Előre sejtem, most mi lesz.
30.
30.
zoldmanoka
Készül a "Red Dead R. klón" :) , fel van adva a magas léc az biztos, mert az király game volt ! Egyetértek azzal, hogy keményebb, sőt sokkal keményebb harcot, mert az AC 1-et kivéve a többi AC harc szintjén very easy beginner szintű volt, sőt legyen végre állítható - harcra és lopakodásra is kiterjedő - nehézségi szint, a "vegyük meg ezt, meg azt a városrészt + vegyünk képeket stb." meg felejtsük végre el, gyűjtsünk inkább skalpokat :)
29.
29.
#28: Felfogtad te egyáltalán amit mondtam?
28.
28.
samatagrav09
#27: ebben most lesznek check pointok
27.
27.
Szerintem is nagyon könnyű lett a harc az utóbbi részekben. Legyen janicsár vagy brute, mindegyiknek van egy gyengesége, amit kihasználva 2 mp alatt elintézhető. A lopakodással kapcsolatban pedig drat576-tal értek egyet. Ami engem még nagyon idegesített, amikor egy küldit úgy kellett teljesíteni, hogy nem láthattak meg. Ezzel nem is lenne baj. Csakhogy amikor odaszaladok az egyik őr mögé, megfordul, bumm detected. Az már nem számít, hogy fél másodperccel később küldöm is a halálba. Könyörgöm, ha az egyetlen embert, aki észrevesz, megölöm mielőtt riadót fújhatna, akkor hadd folytassam már a küldetést újrakezdés nélkül...
21.
21.
Mezzanine
Ez biztos egy süket őz.
19.
19.
frenkyboyhun
na azért ez nagyon komoly :D
18.
18.
samatagrav09
#16: a janicsárokat egy bombával le lehet ütni ha gyorsan akarod
remélem lesz benne kihívás alig várom hogy a bokorból csapdákra figyeljek meg nyilazak de jó lesz.
14.
14.
Dark_Temptation
Engem a harcok könnyûsége zavart az elözõ részekben. Remelem ezt kijavitják mert így a menekûlés értelmét veszti.
13.
13.
Hubert Cumberdale
#4: ja és követi zöld manó...
12.
12.
Hubert Cumberdale
Azt kellene kijavítani, hogy mikor leölsz valakit, akkor ne összevissza szaladjanak az emberek, mert az nagyon tré.
Elég vicces, mikor az elvileg előled menekülő ember folyamatosan neked szalad xD
11.
11.
sherex
#10: poénos gyerek csak szólok el lehet adni , plusz vadásztársaságba is beállhatunk ami plusz küldiket meg gondolom cuccokat is ad
10.
10.
Raatkainen
Jó, levadászom az állatot de minek? Dob majd valami jó kis páncélszettet vagy upgradelt fegyvert?
9.
9.
rossitibi
#4: Most hogy mondod! :) Tényleg! :)
8.
8.
p3ti
Na bazzeg , lesz ebből még Bear Grylls edition is ;)
7.
7.
Vazul922
Ez már télleg Red Dead Redemption lesz :D
6.
6.
PGab
Assasin's creed: the deerhunter simulator
5.
5.
Thane
Hogyha lesz értelme az állatvadászásnak akkor ez az egész rendbe van. Vicces lesz hidden blade-del ölni állatot :D Bár inkább az emberek nyakába ugranék vele...
4.
4.
Moldren
Esküszöm azt hittem, hogy egy havas hátérben az őz egy rakétameghajtású deszkán repül.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...