A Gametrailers egy külön műsort szentelt a Rockstar következő játékának, bemutatva annak számos aspektusát. Kitérünk a zenére, a multiplayerre és olyan ingame pillanatoknak lehetünk tanúi, amit még eddig nem láttunk. A szombati tízórai nasi mellé tökéletes elfoglaltság.
A fejlesztés kulisszatitkai mellett meginterjúvolták nekünk Max Payne örök szinkronhangját James McCaffrey-t is. Ha valamennyire érdekel a játék, tutira jól szórakozol a húszperces műsor során. Alakul a játék marketingje is, hiszen hamarosan napvilágot lát a képregény is, melyhez a Rockstar felkérte az első rész designerét és az akkori főhős arcát, Sam Lake-et is. Így talán biztosra vehető, hogy az előző játékok átvezetőire emlékeztető noir hangulat köszön majd vissza. A játék május 18-án jelenik meg konzolokra, és június elsején PC-re is.
Azért reménykedve tekintek elé, mert a R* mindig tudja mit csinál, legutóbb pedig a GTA egészen új szintre emelésével, majd a LA Noire készítésének felügyeletével is bizonyították, hogy felnőttek egy híresen komolyabb hangvételű Max Payne játék elkészítéséhez.
Meg vegyék ki ezt a köcsög villódzást az átvezetőkből. Már most a videótól epilepsziát kaptam...
ehm...
The Specialists??
1.) A videókból pont nem az látszik, hogy az agyatlanul a szoba közepén ácsorgó zsiványok mesterséges intelligenciája valami zseniális lenne. De lehet, hogy csak valami... legkönnyebb nehézségi fokozaton vették fel a videót... vagy mit tudom én.
2.) Bullet time multiplayerben? Hááát az lehet, hogy a fejlesztők szerint tökéletesen illeszkedik majd a multiba, de én azért ezt majd akkor hiszem el, ha kipróbáltam. ^_^
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.