FIFA 13 - az első részletek és képek

  • Írta: zoenn
  • 2012. május 8.
  • Hír
Link másolása
A minap Londonban tartották meg a FIFA 13 bemutatóját a kiválasztott újságírók előtt. David Rutter, a játék producere elmondta, hogy az új kivetülés nem kevesebb, mint öt jelentős változtatást hoz a sorozatba. Ezzel vélhetőleg tovább finomodik a recept. A hír mellé képek is dukálnak.

Lássuk a főbb változásokat! First Touch Control néven tovább lépünk a realizmus felé, elvégre a labdaátvételek nagyban függ az adott játékos képességeitől és a passz erősségétől, valamint irányától is.

A Player Impact értelmében a tavaly debültált engine is tovább finomodott, nincsenek immáron természetellenes ütközések, a fizika is javult, emellett animációjuk felett sem törhetünk pálcát. A test-test elleni interakció sokkal részletesebbé válik.

Complete Dribble: a labdavezetésre is nagy hangsúlyt fektet az EA Sports, az irányváltások logikusabbak, bár nem feltétlen könnyedén kivitelezhetőek.

Tactical Free-Kicks: a szabadrúgások a nevüknek megfelelően számos szabad variációt vonultatnak fel. Nőnek a taktikai értékük, három emberes variációk is lehetségesek, továbbá a lövőcselen is nagyobb hangsúly lesz, hasonlóan a sorfalból kiugró játékosokhoz.

Attacking AI: A mesterséges intelligencia is javult - főleg a támadójátékot tekintve. A csatárok odafigyelnek arra, hogy ne legyenek lesen, a gép játékosok jobban helyezkednek, jobb útvonalat választanak maguknak a helyzettől függően. Nem mindig dőlnek be annak, ha az ellenfél a lestaktikára gyúr rá.

Ami még lényeges, hogy a játékosok sokkal részletesebb külcsínt kapnak. Számos új mozdulatsort alkalmaznak, a kapusok animációja is javult, s a csavart labdák is szebben néznek ki. Sőt a gólöröm pillanatait sem rontják el félkész mozdulatokkal. Itt vannak az első képek. A FIFA 13 ősszel jelenik meg minden létező platformra.

15.
15.
Henry82
#14: +kiegészítés

a csatárok csak álldogálnak a védők előtt, vagy mögött, vagy hatalmas elszántsággal, 20 méteres lesen sprintelnek vadul az ellenfél kapuja felé!
13.
13.
Hardy
#9: Jó ez szép és jó, hogy élet kéne a FIFA-ba, de nem tudnak vele mit csinálni, mert nyomorultak. :D BL az hivatalosan a PES-nél van tehát semmi BL-hez kapcsolódó dolog nem lehet benne a FIFA-ba ugyanígy az EL se. A közönséget én se értem miért csinálják meg + a menedzser módba vihetnének egy kis életet. Ja meg már csapat összeállításokba csinálják már meg, hogy a formációk egy oldalon legyenek a játékosokkal, mert engem kikészít, hogy mindig ki-be kell lépkedni.
12.
12.
Normod
9.
9.
miki1105
A Fifába csak élet kéne, egy-két dolgot lophatnának a PES-ből, gondolok én pl a menedzser módra a PES-ben jobb ott van egy kis háttérvideó edzések sajtó biz baz
amikor Bl-be mész a BL zene meg ilyen kis apróságok szerintem feldobnák a fifát.
8.
8.
gucho
#5: nekem az "apróságok" sokat dobnak a játékon és ha megnézed egy NHL vagy NBA játékkal is tudsz multizni, pedig ott már "komoly" nézőtér van...
7.
7.
gucho
az ütközési rendszer remélem jó lesz, mer nevetséges dolgokat csinálnak a játékosok, ami igen bosszantó tud lenni, azért a profi játékosok nem szaladgálnak egymásnak...
6.
6.
kulabácsie
Szerintem ezt a Fifa11-nél is megtudták volna oldani,de nem akarták ellőni a puskaporukat,így évente csepegtetik a "finomításokat".
Ők is átcseszik a népet mint a COD-os Kotick féle brigád.

Az hozzá tartozik,hogy nem szar munkát végeznek,fifa12 odabaszós.......a manegger toporgása a partvonalon,több féle sérülés animáció,gólnál vagy kihagyott helyzetzeknél a közönség reakciója.....szal a hangulatra tesznek :/
5.
5.
pitlord23
#1: Mégis miért jó neked az, ha a közönség jobban néz ki? Neked ez a lényeg? Meccs közben nem is látszanak szinte, de a gép erőforrásait fogyasztja, multizni lehetetlen lenne emiatt! Arra lenne jó hogy bólints egyet, igen ez a közönség most szép lett, aztán pont lesz*rnád. Inkább koncentráljanak a nehézségi szintek jó belövésére és az élethű fizikára, mint az alig látszó közönségre.
4.
4.
gamerman15
Nagyon jó lenne ha az idei FIFA-ba egy kis lelket is raknának mint a 11-be.Mert észrevettem hogy a 12-ben nem volt semmi élet,az egész olyan fakó,színtelen volt, nem éreztem benne az életet csak egy program volt a szememben.Ellenben a 11-el ami színes volt,lelke volt,nem volt igazán valósághű, de jobban szerettem vele játszani mint a 12-vel.
Ez egy személyes vélemény volt.
2.
2.
Gamelord
Attacking AI nagyon nem árt.
1.
1.
gucho
remélem jó lesz az idei FIFA, ezek a finomítások ráférnek, remélem egyszer a közönség is meglesz csinálva, nem pedig "papírból" lesznek...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...